Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket livssyn har dere?

Anonymkode: 1dd58...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket livssyn har dere?

Anonymkode: 1dd58...8af

Jeg er ikke religiøs, men tror likevel jeg er til for en grunn. At ting av betydning i livet ditt har en mening, ikke alt. 

Mamma har alltid vært fan av den alternative verden og jeg er kanskje påvirket. 

Når det gjelder klarsynte, så er jeg forsiktig. Jeg har prøvd healere, tror, klarsynte og kanalisering. Ei venninne driver med kort og hun prøvde healing på meg. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg kjente noe gjennom kroppen. Det gjorde jeg aldri med de som tok betalt. 

Hun fikk opp første bokstav på navnet på en mann jeg likte. Hun visste ikke noe om ham da jeg holder crushene for meg selv. 

Hun som kanaliserte fikk opp hvor gammel jeg kom til å være når noe ville skje og det stemte! 

Ellers er jeg skeptisk. Noen ganger kan de gjøre vondt verre. Tenk om det de sier ikke stemmer. Og det er en grunn til at de ikke har lov å spå om helse og død. 

Folk må tro på hva de vil. Men religion tror jeg ikke på. Jeg tror ikke på ting før det er bevist. Men klarer ikke å tenke at livet skal være meningsløst heller. 

Anonymkode: 05504...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...