AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Jeg tenkte jeg skulle se dem da jeg hører på en podcast som refererer en del til disse filmene. Men har noen her sett de? Er det åstedsbilder/film med i dokumentaren? Jeg syns saken er grusom nok, jeg vil helst ikke se bilder jeg ikke får ut av hodet.. Anonymkode: b63b8...c28
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Da bør du ikke se disse. Anonymkode: e38eb...f7d
Berentsens Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 Ja, det er både bilder og filmer av de døde guttene. Også nærbilder av flere av skadene. En god dokumentar, men om man ikke takler slike bilder, så bør man vel styre unna. 1
Tanuki Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 Har sett en annen dokumentar om saken, han ene stefaren virker sååå skyldig. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 22.56, Tanuki skrev: Har sett en annen dokumentar om saken, han ene stefaren virker sååå skyldig. West of Memphis? Tenkte å se den også etter hvert. Den skal vist vinkle veldig til han ene stefaren? Er det lignende bilder/filmer i den dokumentaren? Jeg startet den første filmen (paradise lost) og hoppet over den første biten som innehold åstedsvideoene. Så vekk under første (?) rettssaken da de viste åstedsbilder. Men valgte å stoppe filmen da jeg ikke aner når det dukker opp.. Er det kun første del som inneholder en del bilder? Jeg har hørt beskrivelse av skadene og har ikke noe problemer med det. Bilder er ikke krise for meg, men jeg vil helst bare unngå det da visuelle inntrykk sitter så sterkt hos meg. Har så lyst til å gjøre opp min egen mening om saken og siden disse filmene er så omtalte skulle jeg gjerne kommet meg gjennom dem. Skal gjøre et nytt forsøk i helga tror jeg. ts Anonymkode: b63b8...c28 1
Tanuki Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: West of Memphis? Tenkte å se den også etter hvert. Den skal vist vinkle veldig til han ene stefaren? Er det lignende bilder/filmer i den dokumentaren? Jeg startet den første filmen (paradise lost) og hoppet over den første biten som innehold åstedsvideoene. Så vekk under første (?) rettssaken da de viste åstedsbilder. Men valgte å stoppe filmen da jeg ikke aner når det dukker opp.. Er det kun første del som inneholder en del bilder? Jeg har hørt beskrivelse av skadene og har ikke noe problemer med det. Bilder er ikke krise for meg, men jeg vil helst bare unngå det da visuelle inntrykk sitter så sterkt hos meg. Har så lyst til å gjøre opp min egen mening om saken og siden disse filmene er så omtalte skulle jeg gjerne kommet meg gjennom dem. Skal gjøre et nytt forsøk i helga tror jeg. ts Anonymkode: b63b8...c28 Jeg tror tittelen var West of Memphis eller bare The Memphis Three, husker ikke helt, men vet den ligger på youtube. Mener det ikke var så mange åstedsbilder, kanskje i begynnelsen da mordene ble beskrevet, men mener at det ikke kom opp veldig detaljerte fæle bilder, det meste var fra avstand, men satte en støkk i meg. Kommer neppe til å se Paradise Lost for å si det sånn, hater sånne grufulle bilder. Uansett er det en forferdelig og grusom sak.
Chomsky89 Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 På 17.2.2018 den 22.56, Tanuki skrev: Har sett en annen dokumentar om saken, han ene stefaren virker sååå skyldig. Dokumentarene unnlater merkelig mye relevant info.Vist man først tar inn helheten av bevisene, så blir det meget forståelig at 24 av 24 jurymedlemmer anså de 3 dømte som skyldige. Det hadde nok 24/24 jurymedlemmer fra Trondheim også gjort. Men om de fortjener livstid for noe som ikke kan bevises utover envher tvil blir en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå