AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Det har seg sånn at vi mest sannsynlig må flytte pga arbeid. Jeg ønsker å være litt i forkant under jobbsøking, og lurer derfor på hvor det er best å bo i skien/porsgrunn og hvilken skole(r) dere anbefaler? Jeg bodde selv i Skien ett par år for mange år siden, og trivdes godt, men jeg trivdes best i Porsgrunn. Barnet mitt er vant med liten klasse på skulen, finnes det små klasser i byene? (Barneskule) Hvor vi ender opp hen i skien/porsgrunn vet jeg ikke. Men jeg vet det er lett å komme seg fra a til b, så vi står litt fritt til å velge. Vil bo litt landlig.. Anonymkode: bdb88...c83
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Kjenner en familie med barn (ikke småbarn nå lenger) som trives veldig godt i området rundt Hovenga. Skoler i umiddelbar nærhet, landlig med fine turområder, men fortsatt sentralt. Anonymkode: e9fa8...b16
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en familie med barn (ikke småbarn nå lenger) som trives veldig godt i området rundt Hovenga. Skoler i umiddelbar nærhet, landlig med fine turområder, men fortsatt sentralt. Anonymkode: e9fa8...b16 Takk for svar. Skal sjekke det ut 😊 Anonymkode: bdb88...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå