Gå til innhold

Bruker du kupongene du får fra Coop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker dem, men kun fordi jeg får dem i appen og det er den jeg scanner i butikken. 

Anonymkode: 08fb3...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men bruker også appen. 

Anonymkode: f9553...ac5

Skrevet

Samme her - bruker appen, det jeg får i posten kaster jeg.

Før appen kom hendte det jeg tok med meg heftet, men som oftest glemte jeg det.

• Liker 3
Skrevet

nei, men det er fordi jeg ikke bruker appen heller og de kupongene som dukker opp er ikke for ting jeg nødvendigvis vil ha.

Gjør appen det verdt det ?

Skrevet

Ja - jeg bruker appen. Får rabatter på ting jeg uansett kjøper i blant; gratis rømme, gratis glass med oliven, -4kr på Oscars Makrell i tomat, -4kr på Tine kremost. Alle kroner drar - når det er ting jeg uansett hadde kjøpt.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Emmelise skrev:

nei, men det er fordi jeg ikke bruker appen heller og de kupongene som dukker opp er ikke for ting jeg nødvendigvis vil ha.

Gjør appen det verdt det ?

Tja, har du ikke appen må du jo huske å ta med kupongene, hvem husker sånt? 

Det er ofte kuponger på helt vanlige ting som melk og sånt, det bruker de fleste. Er det på "rare" ting som shampoer som er fulle i dritt, brukes de ikke. Men på melk, brød, osv, bruker vi de alltid. 

• Liker 1
Skrevet

Bruker de innimellom. Har Coop Mega som nærmeste butikk, så prismessig går det ofte for det samme om jeg handler på Kiwi eller Mega. Får snart Extra her også og der blir nok kupongene brukt i mye større grad.

Anonymkode: 44a9f...af4

• Liker 1
Skrevet

Man får jo bare kuponger på ting man kjøper, de er individuelt tilpasset.

• Liker 10
Gjest making.a.mess
Skrevet

Burde gjort, men svært sjelden jeg husker det. 

Skrevet

Et spørsmål til dere forresten: 

Jeg får kuponger i appen, og samtidig får jeg de i posten. F.eks hvis jeg får "gratis rømme"-kupong i appen OG i kundeavisa - får jeg x2 gratis rømme, eller er strekkoden unik for min bruker, slik at når jeg har brukt den i appen vil ikke papirkupongen fungere?

• Liker 2
Skrevet

Har brukt de 1 gang. Vært medlem i sikkert 5 år.

Skrevet
Akkurat nå, Nuttery skrev:

Et spørsmål til dere forresten: 

Jeg får kuponger i appen, og samtidig får jeg de i posten. F.eks hvis jeg får "gratis rømme"-kupong i appen OG i kundeavisa - får jeg x2 gratis rømme, eller er strekkoden unik for min bruker, slik at når jeg har brukt den i appen vil ikke papirkupongen fungere?

Riktig. Du får ikke brukt både appen og lappen. De registrerer at du har brukt en av dem, og da får du ikke brukt den andre. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får jo bare kuponger på ting man kjøper, de er individuelt tilpasset.

Nei. Vi får kuponger på ting vi aldri har funnet på å kjøpe. Vi har fått kuponger på babyvåtservietter uten at vi noen sinne har hatt et bleiebarn på besøk engang, langt mindre hatt barn selv. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Du får ikke brukt både appen og lappen. De registrerer at du har brukt en av dem, og da får du ikke brukt den andre. 

Skjønt! Har ikke fristet meg til å prøve nemlig! Men da vet jeg det :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vi får kuponger på ting vi aldri har funnet på å kjøpe. Vi har fått kuponger på babyvåtservietter uten at vi noen sinne har hatt et bleiebarn på besøk engang, langt mindre hatt barn selv. 

Så rart. Kupongene jeg får er ikke nødvendigvis direkte det produktet jeg har kjøpt, men i samme kategori. Får f.eks kupong på en type ost, selv om jeg til vanlig kjøper en annen.

Dog skulle jeg ønske det varierte litt med hvilke produkter man fikk kuponger på. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Nuttery skrev:

Så rart. Kupongene jeg får er ikke nødvendigvis direkte det produktet jeg har kjøpt, men i samme kategori. Får f.eks kupong på en type ost, selv om jeg til vanlig kjøper en annen.

Dog skulle jeg ønske det varierte litt med hvilke produkter man fikk kuponger på. 

Jeg antar det er når det er lansering av nye ting, og de pusher det ut som reklame. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det er når det er lansering av nye ting, og de pusher det ut som reklame. 

Det kan godt være. Jeg har nylig fått en rabattkupong på Synnøves Gouda-ost, selv om vi bare kjøper den vanlige osten. Det fungerer jo: jeg lette etter Gouda-osten i butikk, og hadde kjøpt den hadde jeg funnet den.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kuponger på Urge, Maaruds potetgull og skummet melk fra Tine, så det er i hvert fall ikke bare ved nylanseringer.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kuponger på Urge, Maaruds potetgull og skummet melk fra Tine, så det er i hvert fall ikke bare ved nylanseringer.

Nei, men nå svarte jeg altså på en kommentar om at man fikk kuponger også på ting innen kategorier man aldri hadde handlet. Jeg har også fått kuponger på produkter som har vært her eviglenge, men som jeg aldri har kjøpt, men hvor jeg har kjøpt tilsvarende produkter fra annet merke (ekstra lettmelk i stedet for skummetmelk, kims chips i stedet for maarud, osv). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...