AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Sist helg ble temmelig fuktig, vi festet sammen en gjeng venner og noen litt mer perifert. Det var en privat fest. For å gjøre en lang historie kort. Jeg ble lenge og til slutt var det meg, to perifere gutter og han som eier huset. Jeg sovnet på soverommet sammen med de to guttene på samme rom. Jeg sovna. Drømte underlig, drømmen gikk gradvis over i en følelse av å være i en vibrerende verden, kroppen ristet. Kom litt etter litt til meg selv, kjente jeg var fylt opp i rumpa og det vibrerte intenst. En blanding av undring, frykt og faktisk noe sjukt deilig spredde seg i hele meg og jeg var knallstiv. Ja jeg er selv gutt. Først nå så ble jeg klar over guttene som holdt på med meg. Han ene onanerte meg og han andre brukte butplugen på meg. Dem var begge nakne og harde. Først nå ble jeg klar over han som eier huset, han filmet oss. Først nå ble jeg også klar over at jeg var bundet. Litt skrekk slagen rykket jeg i armene, gutta sa bare slapp av, løsner deg når vi er ferdig, men nå skal du gjennom en vill opplevelse. Jeg klarte ikke å ligge stille, jeg vrei meg som en ål og begynte å ynke og stønnet mer og mer. Det var faktisk inmari deilig og kjente jeg nærmet meg en enorm orgasme. Gutta stanset når jeg holdt på å komme. Gutta begynte å suge hverandre, før han ene la seg på rygg og han ene trengte inn i han, mens han ble runket. Han jukket i dype støt og det gikk raskere og raskere. Han som ble pult stønnet høyt å kastet kroppen fra side til side, plutselig ble han helt stiv i kroppen og det kom et høyt hvin. Da sprutet det ut av han, han andre stivnet og stønnet høyt i det han også fikk orgasme. Jeg ble selv kåt av det jeg selv så og det var sjukt deilig med butplugen inni meg. Gutta trengte noen minutter etter orgasmen før dem kom tilbake og fortsatte med meg. Han ene sa at dem ikke skulle pule meg , men gi meg en hinnsides opplevelse. Jeg ble tatt med butplugen og det vibrerte intenst. Han andre sugde og onanerte meg. Dem holdt på lenge og stoppet når jeg holdt på å komme. Mistet tidsoppfatningen, men etter en lang stund kjente jeg, nå skjer det. Han som tok meg presset butplugen mot et punkt som fikk meg til å riste og stivnet. Han som sugde og onanerte meg fortsatte mer intenst. Nå nærmet jeg meg en inmari orgasme. Jeg stønnet og vrei meg, alt svartnet og jeg så stjerner i det krampene kom. Plutselig kom stråle på stråle spruten de ut av meg. Jeg stønnet verre enn noen gang, jeg hvinte og stønnet høyere enn ei jente. Dem bare fortsatte og etter noen minutter, bygget det seg opp på nytt. Igjen kom orgasmen, enda sterkere, denne gangen besvimte jeg. Etter en lang stund kom jeg tilbake etter mine beste og sterkeste orgasmer. Gutta pulte hverandre igjen, nå han andre, gikk raskt før dem stønnet høyt når dem begge fikk orgasme. Etterpå ble jeg sluppet løs. Jeg fikk bare hvisket frem, herregud så deilig det var. Først, jeg er ikke homo eller bifil. Etterpå hadde jeg blandede følelser, både følelsen av det å nesten bli voldtatt og til en opplevelse jeg ikke glemmer. Det var faktisk sjukt deilig. Vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Anonymkode: 7d2e2...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 7 minutter siden, minister-mio skrev: Yeah right Hva mener du? Anonymkode: 7d2e2...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Håper han som filmet hadde ordnet med samtykke fra alle de involverte ellers kan det sikkert bli interessant etterhvert. Anonymkode: 0cb9e...138 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper han som filmet hadde ordnet med samtykke fra alle de involverte ellers kan det sikkert bli interessant etterhvert. Anonymkode: 0cb9e...138 Nei, han hadde sef ikke spurt meg om lov, meg gutta hadde ikke noe imot det. Men han har lovet å ikke dele det. Kjenner jeg er nervøs as. Anonymkode: 7d2e2...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, han hadde sef ikke spurt meg om lov, meg gutta hadde ikke noe imot det. Men han har lovet å ikke dele det. Kjenner jeg er nervøs as. Anonymkode: 7d2e2...2cd Det er ikke lovlig og det er best å slette ellers kan det være det kommer noen og banker på døren hans som han ikke vil ha der. Anonymkode: 0cb9e...138
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Vet forresten om folk som har blitt drept for sånne ting. Anonymkode: 0cb9e...138
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet forresten om folk som har blitt drept for sånne ting. Anonymkode: 0cb9e...138 Okei, hvorfor og av hvem? Vet sef. at det ikke er lov å filme uten lov, men drap, høres jo helt sjukt ut. Syns bare det er litt ubehagelig og flaut å være på film. Har sett filmen og alt vises godt med lyd og det hele. Anonymkode: 7d2e2...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okei, hvorfor og av hvem? Vet sef. at det ikke er lov å filme uten lov, men drap, høres jo helt sjukt ut. Syns bare det er litt ubehagelig og flaut å være på film. Har sett filmen og alt vises godt med lyd og det hele. Anonymkode: 7d2e2...2cd Kan være ekser eller nye kjærester som blir pissed hvis de hadde fått høre noe slikt om ulovlig filming. Anonymkode: 0cb9e...138
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan være ekser eller nye kjærester som blir pissed hvis de hadde fått høre noe slikt om ulovlig filming. Anonymkode: 0cb9e...138 Skjønner ikke helt jeg. På meg eller på dem eller at to gutter hadde 'ulovlig' sex med en gutt? Anonymkode: 7d2e2...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt jeg. På meg eller på dem eller at to gutter hadde 'ulovlig' sex med en gutt? Anonymkode: 7d2e2...2cd Leste du ikke hva jeg skrev? Anonymkode: 0cb9e...138
lipglossy Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 Hvis situasjonen du forklarer er sann, hvorfor må du ta med så sykt mye irrelevante detaljer om spruting og tull? 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, lipglossy skrev: Hvis situasjonen du forklarer er sann, hvorfor må du ta med så sykt mye irrelevante detaljer om spruting og tull? Hvis du leser ser du at det var hele opplevelsen. Den var både skremmende, helt uventet, sjokkerende og deilig på en gang. Det er en situasjonsbeskrivelse av det som skjedde. Alt ble totalt sett sjokkerende opplevelse. Anonymkode: 7d2e2...2cd
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #15 Skrevet 16. februar 2018 Mange sånne homoerotiske historier på forumet for tiden... Uansett, du får jo anmelde dette forholdet til politiet så ta dette ytterst beskrivende detaljnivået med de. 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 14 minutter siden, WubWub skrev: Mange sånne homoerotiske historier på forumet for tiden... Uansett, du får jo anmelde dette forholdet til politiet så ta dette ytterst beskrivende detaljnivået med de. Ok, dette jeg vil høre, hva dere ville gjort. Muligens jeg gjør det, men bare om det skjer noe med bilder og film. Anonymkode: 7d2e2...2cd
lipglossy Skrevet 16. februar 2018 #17 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser ser du at det var hele opplevelsen. Den var både skremmende, helt uventet, sjokkerende og deilig på en gang. Det er en situasjonsbeskrivelse av det som skjedde. Alt ble totalt sett sjokkerende opplevelse. Anonymkode: 7d2e2...2cd Bullshit haha. Du hadde ikke trengt å beskrive de fantastiske orgasmene dine og den sjuke stønninga hvis det var sant:)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #18 Skrevet 16. februar 2018 Dette er KG. Du mente nok å legge dette på Erotikknett. Anonymkode: e8d91...dd9 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #19 Skrevet 16. februar 2018 36 minutter siden, lipglossy skrev: Bullshit haha. Du hadde ikke trengt å beskrive de fantastiske orgasmene dine og den sjuke stønninga hvis det var sant:) Og dette vet du.... Du snakker som du har forstand til! Anonymkode: 7d2e2...2cd
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. februar 2018 #20 Skrevet 16. februar 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå