Gå til innhold

Jeg blir ikke bedt i venninne sin barnedåp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si meg litt skuffet over å ikke ha blitt invitert til barnedåp til en venninne..andre har hun bedt!  Vet ikke hva jeg skal tenke om vennskapet... Hvordan hadde dere reagert?  Stilt i babyshower med gave å vært flere ganger på besøk. 

Anonymkode: 144b4...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri blitt bedt i dåp til venners barn, unntatt når jeg har vært fadder. Så synes ikke det er noe å reagere på. 

• Liker 6
Skrevet

Digg da. Skal i barnedåp om to uker og føler at hele den helgen er ødelagt :P

Anonymkode: 4ed13...889

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor lager du flere tråder om akkurat det samme?

Anonymkode: 88078...b2f

• Liker 1
Skrevet

Som de fleste har svart i den andre tråden din, det er ikke vanlig å invitere venner med mindre de er faddere. 

Anonymkode: 9f34b...7ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært i en barnedåp hvor det har vært annet enn nærmeste familie tilstede. Og jeg har vært i over et tyvetalls nå, takket være stor familie både på min og mannens side. 

Anonymkode: 7aef8...460

Skrevet

Jeg har aldri vært i en barnedåp med foreldrenes venner. De eneste som har vært der er familie og et par venner (type forlovere). Dåp er noe helt annet en babyshower. Om det er mange andre venninner som er invitert må du nesten bare innse at dere ikke er så nære venner som dere trodde. Sånn er livet

Anonymkode: 82fea...57d

Skrevet

Det er vanlig å invitere slekt og familie til barnedår, ikke venner. Det vil jo være det samme med konfirmasjon. Du kan ikke bli sur for at du ikke blir bedt i sistnevnte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...