AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Hei :-) Til deg som har vært gjennom AIH, her er mange spørsmål! - Hvis man spør sykehuset om man kan få AIH før evt IVF, bruker man opp IVF forsøk da? - Hva koster det i det offentlige? - Hva taler for å evt gjøre det privat? Er det lange ventelister offentlig? - Hvis du har måttet reise bort, hva har du sagt til jobben? Hvis du plutselig må fly avgårde til en annen by fordi du har eggløsning.. (vi ønsker ikke si det på jobben) - Hvor mange forsøk har du/dere hatt, og har du/dere lykkes? Kom gjerne med andre erfaringer rundt temaet :-) Vi er nettopp ferdig med utredning, uten funn. Blir henvist IVF om 4-5 mnd om ikke oppnådd graviditet (har nett hatt laparoskopi). Men nå har vi altså kommet over AIH, og tenker der kan være best å begynne med for oss. Det er også en mye mindre belastning på kroppen.. Anonymkode: a6a4c...05c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Heisann.Kan ikke svare på hvordan det er i det offentlige, da vi gikk direkte privat. Vi gikk gjennom 2 forsøk, dessverre var de begge negativ. Har i ettertid hørt at inseminering har en sjanse på rundt 15 % eller noe sånt, og det er jo ikke oppløftende. Hadde jeg hatt muligheten til å gjøre alt om igjen, så hadde jeg personlig gått direkte for IVF. Dette er så klart en mer omfattende prosess, som medfører mer ubehag/smerte og hormoner til kvinnen enn AIH, men sitter her og er gravid etter 1. IVF forsøk. Vet ikke om dette var til hjelp, er i hvert fall ikke meningen å skremme deg/dere vekk fra AIH. Men jeg ville sett på statistikken, hva gir dere best sjanse. Lykke til uansett =) Anonymkode: 13a96...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå