Gå til innhold

Har nylig møtt en mann......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i Hellas og satt på en kafe, og snakket i tlf. Etterpå kom en mann bort til meg og spurte om jeg var svensk, for han syntes språket mitt likned sånn. Han kunne svensk og, gebrokkent, men han skjønte mye av det jeg sa. Han satt seg ned og vi slo av en prat. Han sa han hadde en svensk eks og at han har bodd der en liten periode. Han presenterte seg som amerikaner, noe jeg tror på da engelsken hans var flytende amerikansk. Han sier han bor her nå, og vi snakket bare. Han kan fransk og gresk også. Imponerende.

men det ble plutselig så mye prat om eksene hans. Han viste meg bilder av de, og de var modell lignende alle sammen. Skjult skryting vil jeg si. Er ikke sikkert de er ekser en gang. 

Møtte han igjen senere for å være sosial/tidsfordriv. Han snakket om ei venninne som ham har her, som han mener liker han. Han hadde vist henne bilde av meg og sagt han liker meg, og i følge han var hun drit sjalu og hadde kalt meg stygg. Han viste meg bilde av henne og. Sittende ved siden av han, sexy kledd. Han hadde visst avvist henne da. Og så sa han at da han var i sverige så var det jenter som ville ha sex og hadde blitt fornærmet når han sa nei. "Jeg hadde jo kjæreste da, så jeg kunne ikke ha sex med en annen kvinne". Og han satt og sa til meg at jeg ikke virker sånn. Jeg ser så bra ut , men han trodde okle jeg var en type som ville vært utro mot kjæresten min eller noe. 

Jeg er ikke intressert. Han sendte melding og sa han likte meg, og gjerne blir bedre kjent. Men kjenner jeg fikk litt blanda vibber her.... hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: dccff...263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han var en stor selvopptatt joke. Parodi på en wannabe cassanova som tok bilder med alle damene han oppsøkte i tide og utide og gjorde alt for å fremstille seg som wanted bare fordi han har lest en "the game" sjekke bok og tror at jenter blir tent og gira på menn bare fordi de ser dem omsvermet av andre kvinner eller de fremstår som de har mange andre kvinner etter seg. Klysete rett og slett. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å ha noe med han å gjøre, og hadde sagt "Yeah nice to meet you but no thank you" og latt det være med det, selvom han hadde spurt hvorfor osv og joda jeg skal ta deg med et fint sted og være en gentleman osv, og prøvd slike tips for å lokke deg og sjarmere deg i senk for å krysse av nok et tall på sin 300 og noe liste, hadde jeg ikke svart noe mer.

Anonymkode: bf25f...0ad

• Liker 3
Skrevet

For en stortosk, tenker jeg.

Anonymkode: 78749...199

• Liker 3
Skrevet

Hold deg langt unna han.

Anonymkode: 5d14d...869

• Liker 1
Skrevet

Han der hadde jeg holdt meg langt unna.

Anonymkode: 8e78d...392

Skrevet

Han hadde jeg ikke pratet med igjen, for en ekkel type.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han prøver å få deg til å tro at du er heldig, siden «alle andre» løper etter ham. Hadde styrt unna. Dette skurrer veldig for meg.

Anonymkode: fd05d...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...