Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Insider FEM - dagens episode.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler om single kvinner som reiser til Danmark for å bli kunstig befruktet. 
Hva synes dere om det?

Personlig så synes jeg at det er latterlig. Det er ingen rettighet og få barn, og jeg synes ikke at "alle" bare kan reise til Danmark for å få barn.

Anonymkode: adb50...064

Skrevet

En ting til. Dette handler om kvinner som klarer å få barn med en partner, men som allikevel reiser til Danmark.

Anonymkode: adb50...064

Skrevet

Får de alle alenemorsstønader og da?

Anonymkode: 59a48...35a

Skrevet

Du om det, menneskerettighetene er ikke enig med deg: de sier at voksne mennesker kan få stifte familie om de vil det. Det står i artikkel 16. 

Syns det er helt topp at norske kvinner tar tak og drar til Danmark om de ønsker seg familie. Norske menn er en gjeng med tapere som stikker fra barn, stikker fra gravide, ønsker seg ikke forhold, ønsker abortere barn juridisk, osv, osv. Sånne farsbilder er rett og slett ikke sunn for noen som helst og ikke et tap i det hele tatt. 

Anonymkode: 74387...49d

• Liker 11
Gjest thejohan
Skrevet

Noen som vet når dette går i reprise?

Skrevet

Ja, jeg syns det er latterlig - jeg syns det er latterlig at de må reise til Danmark for å få det barnet de ønsker seg, når vi her i Norge burde ha tilbydd assistert befruktning. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er en menneskerett, men hva er problemet? Hva er så ille med at barn blir født inn i en bitteliten familie der de er svært, svært ønsket? Jeg er mer skeptisk til de som krysser av for kjønn, hårfarge, hudfarge, og spesifikke genetiske trekk og "velger" barnet. 

• Liker 7
Skrevet
På 16.2.2018 den 19.49, thejohan skrev:

Noen som vet når dette går i reprise?

Du kan se det på dplay, nett TV.

Anonymkode: 97cbc...030

Skrevet
På 15.2.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Hva er alenemorsstønadet? Hadde jeg blitt alene med et barn hadde jeg kun fått en ekstra barnetrygd, det er 970 kroner det. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er alenemorsstønadet? Hadde jeg blitt alene med et barn hadde jeg kun fått en ekstra barnetrygd, det er 970 kroner det. 

Alenemorstønader* 

Skrevet

Synes det er trist at de må dra helt til Danmark for å kunne få barn. Skulle vært fullt mulig å fått til dette i Norge. Helt greit at barnet/barna kun har en mor, spør du meg. Barnet er jo så utrolig ønsket og dette er fantastisk:ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
På 15.2.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Ja og det er fryktelig synd. Velger de dette helt selv så får de klare alle utgifter selv også.

Anonymkode: 6209a...012

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...