AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Etter å ha vært på sukker et par mnd har jeg merket meg at de mannfolka jeg har skrevet med har høye krav/forhåpninger til den de skriver med. Det kan være alt fra at man må ha en bachelorgrad (helst master), jeg har bare vgs og vikarjobb. Til å ha mange spennende hobbyer, masse venner, nok penger (ha alt på stell) og ha reist masse osv. Rett og slett være en perfekt person. Jeg merker at jeg er en person som har lite å tilby utifra hva de ønsker seg. Og det har jeg fått høre også ved spørsmål om hvorfor jeg ikke har bachelorgrad og fast stilling. Det er tilogmed noen som har sagt at de ønsker å møte en som er helt identisk seg selv (samme type hobby og jobb) og at det må være kjærlighet ved første blikk. Det virker som folk ser gjennom profiler som om de skulle bestilt noe(n) på nettet. De bestiller varen, prøver den i en periode før de kaster den og kjøper en ny eller annen utgave. Det er også flere som er redde for å gå glipp av "en bedre utgave" mens man holder på med en og dumper den før man har blitt kjent med den og hvilke gode kvaliteter den har. Slik blir det en bruk og kast mentalitet som går løs på selvtilliten og man føler etterhvert at man ikke er bra nok for noen. Er det flere som har disse tankene? Anonymkode: a9a85...3f8 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Ja, noe i den duren. Dating, i allefall nettdating, er noe svineri. Man skal nesten være glad i bli avvist og dumpa hvis man begynner med noe sånt. Anonymkode: a7d1b...38e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Jeg har ikke vært på sukker, men kan se for meg at det fort kan bli sånn ja. Folk som tyr til nettdating er ofte (ikke alltid!) folk som ikke får seg noe i det virkelige liv, og det er det jo en grunn til, de aner ikke hva kjærlighet eller dating er, og tror at det faktisk er sånn at man bare kan bestille og ramse opp sjekkpunkter. Sånne folk er egentlig ikke ute etter kjærlighet, men bare noen der som kan vaske og ordne for dem, være noen lunde lik dem som dem ikke går lei av, og holde dem med selskap siden alle andre rundt dem har forhold og familier. Anonymkode: 617bf...3f8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, noe i den duren. Dating, i allefall nettdating, er noe svineri. Man skal nesten være glad i bli avvist og dumpa hvis man begynner med noe sånt. Anonymkode: a7d1b...38e Utrolig synd det har blitt sånn. Man må nesten være forbredt på å bli avvist på en eller annen måte. Anonymkode: a9a85...3f8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Utrolig synd det har blitt sånn. Man må nesten være forbredt på å bli avvist på en eller annen måte. Anonymkode: a9a85...3f8 Ja ganske leit egentlig... Anonymkode: d8002...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå