Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har rotet med lenge driver å tar stadig screenshots av snappene mine. Vi var litt seriøse i begynnelsen, men så skeli vi mer og mer fra hverandre og vil heller kalle det mer et ff forhold. 
Men han fortsetter å tar screenshots fra både Mystories'ene mine og private som jeg sender til han.. 
Det kan være alt fra hverdagslige selfier, til meg på treningssenteret, meg i div antrekk som kjole eller generelt fint antrekk.
Også når jeg er med han tar han litt bilder osv.. Tydeligvis opptatt av å vise til venner/kollegaer at han er med meg? Han har snakket om meg til dem så de vet vi har/hatt en greie. Snakker en del om meg også... 

Men jeg vet ikke? Er dette normalt?? Jeg føler at når man tar screenshots av andre personers bilder så er det hele litt mer seriøst? 
Regner med at man ikke har bilder av mange forskjellige jenter man ligger med, det er bare unormalt og sykt? 
I tillegg tar han vare på bildene.. Spurte han om han kunne sende meg et bilde fra en tur vi var på, dette er da 6 mnd siden. 
Fortell meg dere der ute? Har dere opplevd noe lignende? Er det rart av meg og tro at han liker meg ekstra godt og at vi har noe mer enn bare et ff- forhold? 
For ingen av venninnene mine som har har hatt slike forhold har opplevd noe lignende før ? :) 

Takker for svar!!! 

Anonymkode: 58578...ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min hadde bilder av meg og fortsatte å ta bilder av meg i nesten tre år etter bruddet 🙈 Vi har barn sammen. Han bare brukte meg og fikk meg til å tro at han brydde seg om meg da, ville ikke ha noe forhold.

Anonymkode: 936d3...503

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En jeg har rotet med lenge driver å tar stadig screenshots av snappene mine. Vi var litt seriøse i begynnelsen, men så skeli vi mer og mer fra hverandre og vil heller kalle det mer et ff forhold. 
Men han fortsetter å tar screenshots fra både Mystories'ene mine og private som jeg sender til han.. 
Det kan være alt fra hverdagslige selfier, til meg på treningssenteret, meg i div antrekk som kjole eller generelt fint antrekk.
Også når jeg er med han tar han litt bilder osv.. Tydeligvis opptatt av å vise til venner/kollegaer at han er med meg? Han har snakket om meg til dem så de vet vi har/hatt en greie. Snakker en del om meg også... 

Men jeg vet ikke? Er dette normalt?? Jeg føler at når man tar screenshots av andre personers bilder så er det hele litt mer seriøst? 
Regner med at man ikke har bilder av mange forskjellige jenter man ligger med, det er bare unormalt og sykt? 
I tillegg tar han vare på bildene.. Spurte han om han kunne sende meg et bilde fra en tur vi var på, dette er da 6 mnd siden. 
Fortell meg dere der ute? Har dere opplevd noe lignende? Er det rart av meg og tro at han liker meg ekstra godt og at vi har noe mer enn bare et ff- forhold? 
For ingen av venninnene mine som har har hatt slike forhold har opplevd noe lignende før ? :) 

Takker for svar!!! 

Min beste kompis er sånn, å jo han tar screenshot av "alle" Så de fleste tror vel de er spesielle,  men nei. Han har iPad og tlf stappfull av bilder. 

Anonymkode: 4753c...217

Skrevet

Han er vel som fuckboys flest, screenshotter alle så han har noe å scrolle på når han sitter på do å kjeder seg eller har lagt seg å ikke for sove og ingen er våkne til å svare han på "skjera".

Anonymkode: 900b3...683

• Liker 1
Skrevet

Ettersom du ikke kan spørre han om hvor dere står, men må til kvinneguiden for å få litt peiling, så er dere ikke spesielt seriøse. Men det er jo mulig at han liker deg for mer enn bare sex, men da må du jo klare å spørre han om det og si hva du selv føler. 

Anonymkode: ff7fb...b4e

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom du ikke kan spørre han om hvor dere står, men må til kvinneguiden for å få litt peiling, så er dere ikke spesielt seriøse. Men det er jo mulig at han liker deg for mer enn bare sex, men da må du jo klare å spørre han om det og si hva du selv føler. 

Anonymkode: ff7fb...b4e

Som jeg skrev så var vi mer seriøse i begynnelsen. Men vil si vi er sklidd litt mer fra hverandre og vil heller kalle det et FF-forhold. 

Men tydeligvis så er jo det å ta sreenshot vanlig og de fleste gutter gjør det? Jeg har btw aldri opplevd det og alle mine venninner som har hatt et type Ff forhold syntes det er veldig spesielt også.          Spesielt når han tar bilder av meg og kids bare for å nevne noe av det rare haha... Hadde skjønt om det bare var dristige bilder. Men det tar han sjeldent bilder av.. Å i og med han skal «vise meg frem» med å ta bilder av meg å sende til alle på jobben 😂 Kan umulig tenke meg at han gjør det med så veldig mange andre... 

Men ifølge KG er jeg godtroende som vanlig haha 😂

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min beste kompis er sånn, å jo han tar screenshot av "alle" Så de fleste tror vel de er spesielle,  men nei. Han har iPad og tlf stappfull av bilder. 

Anonymkode: 4753c...217

Det er bare spesielt ? Hva skal han med bilder av mange jenter?  Spør du han ikke om det? Hadde reagert skikkelig på det om jeg var hans venninne. Det er ikke normalt.. Btw... Creepy asf

• Liker 1
Skrevet

Det høresbut som om dere går på u-skolen. Ikke bli gravide.

Skrevet

Kanskje han bare liker å sammenle på :P

Anonymkode: 4ee8f...316

Skrevet

Problemet er at han er 27 år og jeg anser en slik opøfølersel med å ta bilder av jenter i hytt og gevær da som unormalt. 

Er man 15-16 syntes jeg det er mer sosialt akseptabelt, men ikke 27 altså. Å han har vært med en del jenter, men han er ikke den typiske «fuckboyen» i oppførselen som dere referere til. Han er veldig snill og omtenksom og han snakker bare postitivt om meg til alle venner/kollegaer. Han er stolt av å vise meg frem gjennom bilder og div. Alle har sagt at det virker som han liker meg veldig godt. Å da tenker jeg hvorfor skal han da ta bildet av så mange andre jenter ? Ser ikke helt poenget der... Men jeg forstår heller ikke hvorfor han skal ha alle de bildene når han sier han ikke vil noe seriøst? 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...