kriztine Skrevet 18. februar 2018 #61 Del Skrevet 18. februar 2018 Ja gjerne test din klarsynthet på meg. Hvor gammel er jeg? Kommer jeg inn på den skolen jeg vil? Når blir jeg gravid sånn ca?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #62 Del Skrevet 18. februar 2018 Hvordan ser jeg ut? hvor befinner jeg meg? hva jobber jeg med? hvordan vil det gå med min relasjon til mannen jeg liker? Anonymkode: a2c79...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #63 Del Skrevet 18. februar 2018 Hvor er jeg på vei til å flytte? Anonymkode: defa5...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. februar 2018 #64 Del Skrevet 18. februar 2018 Hva spiser jeg akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #65 Del Skrevet 18. februar 2018 Kommer jeg til å få meg en ny jobb snart? Hvis ja, eventuelt når? hvordan går det med meg og samboeren? Anonymkode: c99c1...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå