AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #41 Del Skrevet 15. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt ung og relativt slank kvinne. Nyutdannet eller holder på med studie av et høyere nivå (litt prestisje/statusyrke eller utdanning) lurer på om det er et menneskelig studie, dvs ikke realfagsrettet. Tenker litt juss) Anonymkode: 7017f...143 Er i 30 årene, kvinne, bmi sier riktignok normalvektig, men ser lubben ut. Jobb/studie så du feil på da jeg er uføretrygdet. Hvilken farge er stolen foran meg ? Anonymkode: 0705e...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. februar 2018 #42 Del Skrevet 15. februar 2018 Hvorfor er jeg lei meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 15. februar 2018 #43 Del Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, Karen olsen skrev: Ser noe fisk og grønnsaker. Muligens fiskekaker/pudding med poteter og gulrøtter Vel, svaret er Bønnepasta, hjemmelaget tomatsaus og vegetar-"biff" i biter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #44 Del Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, Lillahjerte skrev: Kan du se hvor jeg tilbringer innmari mye tid for tiden? Bruker jeg for mye tid og energi på denne situasjonen? 😊 Det er for å avklare en situasjon om din fremtid. Muligens en rettsak eller en annen måte der du får en slags «dom» (ikke nødvendig i bokstavlig forstand) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #45 Del Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er i 30 årene, kvinne, bmi sier riktignok normalvektig, men ser lubben ut. Jobb/studie så du feil på da jeg er uføretrygdet. Hvilken farge er stolen foran meg ? Anonymkode: 0705e...bb6 Brunlig trefarget. Muligens den har noe turkis/blå relatert til seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #46 Del Skrevet 15. februar 2018 Hvordan blir det å gå med forholdet mitt? Om vi slår opp, blir vi å møtes igjen om en stund eller få følelser for hverandre? Anonymkode: cbceb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #47 Del Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, altflyter skrev: Hvorfor er jeg lei meg? Psykiske problemer kombinert med dårlige erfaringer tidligere i livet. + en krise som nå har pushet dette litt frem, eventuelt en skilsmisse eller noe yrkesrelatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #48 Del Skrevet 15. februar 2018 Meg - livssituasjon Anonymkode: 0d85b...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. februar 2018 #49 Del Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, Karen olsen skrev: Psykiske problemer kombinert med dårlige erfaringer tidligere i livet. + en krise som nå har pushet dette litt frem, eventuelt en skilsmisse eller noe yrkesrelatert Den var veldig relativ, men du er i området Hva gruer jeg meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #50 Del Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir det å gå med forholdet mitt? Om vi slår opp, blir vi å møtes igjen om en stund eller få følelser for hverandre? Anonymkode: cbceb...7b3 Jeg føler at forholdet baseres på noe negativt, løgn eller svik fra en dere. Dersom dere gjør det slutt er det ikke noen følelser som vil komme tilbake, men det blir ikke et stygt brudd, dere vil tåle trynene til hverandre og eventuelt holde enklere samtaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #51 Del Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg - livssituasjon Anonymkode: 0d85b...94c Singel, ny bolig og litt kaotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #52 Del Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, altflyter skrev: Den var veldig relativ, men du er i området Hva gruer jeg meg til? Du gruer deg til en familie eller annen form sosial sammenkomst som du føler at du må delta på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. februar 2018 #53 Del Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Karen olsen skrev: Du gruer deg til en familie eller annen form sosial sammenkomst som du føler at du må delta på Langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #54 Del Skrevet 15. februar 2018 3 minutter siden, Karen olsen skrev: Jeg føler at forholdet baseres på noe negativt, løgn eller svik fra en dere. Dersom dere gjør det slutt er det ikke noen følelser som vil komme tilbake, men det blir ikke et stygt brudd, dere vil tåle trynene til hverandre og eventuelt holde enklere samtaler Om det er løgn eller svik på den andre parten sin side, blir jeg å finne det ut? Anonymkode: cbceb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen olsen Skrevet 15. februar 2018 #55 Del Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om det er løgn eller svik på den andre parten sin side, blir jeg å finne det ut? Anonymkode: cbceb...7b3 Du burde sjekke opp i det dersom det er hvordan du ønsker at situasjonen skal bli, selvom det kan oppstå skuffelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #56 Del Skrevet 15. februar 2018 Hvilken utdanning passer meg? Står mellom flere ulike og klarer ikke å bestemme meg. Anonymkode: cbceb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 15. februar 2018 #57 Del Skrevet 15. februar 2018 48 minutter siden, SnuskeLuska said: Hvilke to objekter står i vinduet rett foran meg? Fikk ikke noe svar på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #58 Del Skrevet 15. februar 2018 Hva er etternavnet mtit? Anonymkode: 6839e...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 16. februar 2018 #59 Del Skrevet 16. februar 2018 Meg. Hvor ligger smykket jeg fikk av mannen min? Hva heter moren min? Når kommer det 4. barnet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #60 Del Skrevet 18. februar 2018 Ja, her kommer en nøtt. Er jeg gift? Har jeg barn? Er jeg i jobb? Hvis ja, hvilken? Hvis nei, hva var siste jobb? Anonymkode: 6a604...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå