Gå til innhold

Sextips til en jomfru på 26

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mitt råd, få panikk og løp . 

Anonymkode: c771a...b13

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre drinker og senk skuldrene 👍🏼

Anonymkode: 24552...a98

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare gi faen og gi opp? La det heller skje naturlig om det skulle skje. 

Anonymkode: 3de1f...686

Skrevet
1 time siden, Chumi skrev:

Jeg ville gjort det veldig enkelt, ikke prøv alle tips og triks med en gang! 

1. Hvis dere for eksempel ligger i senga i skje, så hold rundt henne, stryk over håret, kyss hu i nakken litt, skap trygg og god stemning! 

2. Press deg litt inntil henne, så hun kjenner at du har lyst på henne. 

3. Prøv å ta på litt mer seksuelle områder, puppene, nedover magen og lårene. 

4. Så kan du ta oppover lårene og prøve å fingre litt forsiktig, og litt mer intenst hvis du merker at hun liker det. (hvis du ikke får respons, så ikke "ta i" hardere ;) ) 

5. Jeg pleier å snu meg mot han når jeg har lyst til å ha han inni meg, så da kan du jo bare legge deg oppå hu, kysse henne, fortsette å fingre litt også komme forsiktig inn i henne :)

6. Fra da av, så går det nok litt av seg selv :)

(dette er bare meg da, og jeg er ikke så alternativ og liker best enkel kosesex, men tenker at det kanskje er det greieste første gangen) 

God forklaring :):) 

Anonymkode: 1f646...231

• 2 uker senere...
Skrevet

Ville bare takke igjen for alle innspillene.

Endte opp med å ikke ha sex, men fingret og slikker hun. Det virket som hun koste seg veldig med det og hun sa etterpå at hun mistet tellingen på orgasmene etter 3 stykker, så noe må jeg ha gjort riktig. Enten det eller så sa hun det kun for å gi meg en selvtillitsboost, men ut fra min begrensede erfaring så det ut som hun kom i et par ganger i hvert fall ved mindre hun er veldig flink til å fake eller noe slik :P

Jeg er glad jeg ikke sa jeg aldri hadde gjort det før eller noe slik, for nå vet jeg i det minste hvordan det føles, ser ut, og smaker på ekte noe jeg kanskje ikke hadde gjort hvis jeg hadde sagt det. Så nå er jeg i det minste ett skritt viderede og dette med sex og slik blir litt mindre "skummelt" i fremtiden :)

Anonymkode: 58b55...268

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ville bare takke igjen for alle innspillene.

[...]

Glemte å signere, men dette var fra TS

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...