AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #21 Skrevet 15. februar 2018 Mitt råd, få panikk og løp . Anonymkode: c771a...b13 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #22 Skrevet 15. februar 2018 Tre drinker og senk skuldrene 👍🏼 Anonymkode: 24552...a98 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #23 Skrevet 15. februar 2018 Hvorfor ikke bare gi faen og gi opp? La det heller skje naturlig om det skulle skje. Anonymkode: 3de1f...686
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #24 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, Chumi skrev: Jeg ville gjort det veldig enkelt, ikke prøv alle tips og triks med en gang! 1. Hvis dere for eksempel ligger i senga i skje, så hold rundt henne, stryk over håret, kyss hu i nakken litt, skap trygg og god stemning! 2. Press deg litt inntil henne, så hun kjenner at du har lyst på henne. 3. Prøv å ta på litt mer seksuelle områder, puppene, nedover magen og lårene. 4. Så kan du ta oppover lårene og prøve å fingre litt forsiktig, og litt mer intenst hvis du merker at hun liker det. (hvis du ikke får respons, så ikke "ta i" hardere ) 5. Jeg pleier å snu meg mot han når jeg har lyst til å ha han inni meg, så da kan du jo bare legge deg oppå hu, kysse henne, fortsette å fingre litt også komme forsiktig inn i henne 6. Fra da av, så går det nok litt av seg selv (dette er bare meg da, og jeg er ikke så alternativ og liker best enkel kosesex, men tenker at det kanskje er det greieste første gangen) God forklaring Anonymkode: 1f646...231
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #25 Skrevet 24. februar 2018 Ville bare takke igjen for alle innspillene. Endte opp med å ikke ha sex, men fingret og slikker hun. Det virket som hun koste seg veldig med det og hun sa etterpå at hun mistet tellingen på orgasmene etter 3 stykker, så noe må jeg ha gjort riktig. Enten det eller så sa hun det kun for å gi meg en selvtillitsboost, men ut fra min begrensede erfaring så det ut som hun kom i et par ganger i hvert fall ved mindre hun er veldig flink til å fake eller noe slik Jeg er glad jeg ikke sa jeg aldri hadde gjort det før eller noe slik, for nå vet jeg i det minste hvordan det føles, ser ut, og smaker på ekte noe jeg kanskje ikke hadde gjort hvis jeg hadde sagt det. Så nå er jeg i det minste ett skritt viderede og dette med sex og slik blir litt mindre "skummelt" i fremtiden Anonymkode: 58b55...268 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #26 Skrevet 24. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Ville bare takke igjen for alle innspillene. [...] Anonymkode: 58b55...268 Glemte å signere, men dette var fra TS -TS Anonymkode: 58b55...268
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå