AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Har aldri følt større press noen sinne. Jeg er så sliten. Orker nesten ikke mer av dette. Ser at venninner fikser bryn, negler , vipper og bruker div ting sprøyet inn. De er alltid brune og trener nesten hver dag. Har jeg løpt 6 km, kommer de og forteller meg at de har løpt 10,5. I tillegg striper eller farger de håret. Og hver gang det er noe sosialt, har de krøllet det osv.De har alltid noe nytt og ha på seg og 1 har også tatt silikon. Hun har ikke sagt det, men det synes. Alle har bleket tenner og sover med div masker osv. Jeg sliter med noe så enkelt som å trene 3 dager i uken. Prøver å se bra ut selv, men jeg synes det tar så mye tid alt dette. Også tenker jeg, hva skjedde med folks åndelige liv. Hvor ble det av det å lese på fritiden. Jobbe som frivillig eller være med familie? Også dater jeg og blir avvist. Og da føler jeg meg enda verre. Jeg føler meg som rene rotten i et hamsterjul og vil snart av. Vet også at utseende er viktig for å kunne få seg kjæreste og folk oppfordres til å ta tak i seg selv. Og det er det jeg prøver, men blir bare sliten og føler meg utrolig ensom til tross for å ha venner rundt meg. Jeg er i alle fall sliten av presset om å være så perfekt hele tiden. Jeg savner roen. Savner å kunne ha god samvittighet, noe jeg aldri har hatt. Savner å bare være bra nok. Anonymkode: 645a7...afa 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Jeg skjønner godt hva du mener og føler mye av det samme. Jeg bruker verken falske øyevipper, et tonn sminke, ikke bleker jeg tenner og har heller ikke lange fine negler. Jeg får ofte høre at jeg er naturlig pen, og jeg er trygg på meg selv. Men av og til føler jeg presset fordet. Tanker som at kanskje jeg bør trene mer, kanskje jeg skulle prøvd fillers, kanskje det ikke er så galt å sminke seg litt mer osv. slår meg jo stadig fordi så mange rundt ser ut som barbiedukker. Naturlig er liksom ikke bra nok og det er utrolig trist. Anonymkode: d9422...6bd 1
puppi Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Du velger da selv din omgangskrets. Om du velger å omgås slike folk, er det vel ikke særlig rart at du blir sliten, er du ikke den typen selv Velg dine venner med omhu. 13
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, puppi skrev: Du velger da selv din omgangskrets. Om du velger å omgås slike folk, er det vel ikke særlig rart at du blir sliten, er du ikke den typen selv Velg dine venner med omhu. Ja, du har rett i det. Nå er jo alle veldig gode og snille. Veldig lojale venninner, men de har jo blitt mer ekstreme de også. Og de jeg jobber med, kan jeg jo ikke kvitte meg med. Tom.eldre damer trener som om de skulle delta i OL og ser veldig bra ut og de som har genene mot seg, får kommentarer som " kakemonsteret" osv. Har prøvd å date noen som virker veldig jordnære, men opplevd at de senere har gått for "barbiedukkene". Det er i alle fall kjipt når du har forelsket deg. TS Anonymkode: 645a7...afa
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 8 minutter siden, puppi skrev: Du velger da selv din omgangskrets. Om du velger å omgås slike folk, er det vel ikke særlig rart at du blir sliten, er du ikke den typen selv Velg dine venner med omhu. Det største presset møter man likevel i dating, syns jeg. Og det er ille. Man er aldri bra nok. Jeg blir stresset av nettdating og at man hele tiden skal ha et arsenal av bilder der man ser dritbra ut for å selge seg selv. Jeg er enig med TS, jeg er også sliten av dette. Og deprimert. Anonymkode: c6c87...c23 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, du har rett i det. Nå er jo alle veldig gode og snille. Veldig lojale venninner, men de har jo blitt mer ekstreme de også. Og de jeg jobber med, kan jeg jo ikke kvitte meg med. Tom.eldre damer trener som om de skulle delta i OL og ser veldig bra ut og de som har genene mot seg, får kommentarer som " kakemonsteret" osv. Har prøvd å date noen som virker veldig jordnære, men opplevd at de senere har gått for "barbiedukkene". Det er i alle fall kjipt når du har forelsket deg. TS Anonymkode: 645a7...afa Jeg er i en sånn situasjon nå, ts, og det suger. Max. Anonymkode: c6c87...c23 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Alle promper og driter. Anonymkode: 0de85...4a9 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Man kan velge å drite i det tullet der og kjøre sitt eget løp. Det er ikke så vanskelig som du tror, det er bare å gjøre det. Anonymkode: bc6e1...416 12
Elghund Skrevet 15. februar 2018 #9 Skrevet 15. februar 2018 Men vil du ha et sånt uselvstendig nek som liker barbiedukke? 3
puppi Skrevet 15. februar 2018 #10 Skrevet 15. februar 2018 Jeg kan i hvertfall si at de deiligste damene jeg har penetrert med min erigerte penis, har hverken hatt løsvipper, fillers eller silikonpupper. Dater du først og fremst menn som går etter slike damer du her beskriver, så sier det vel litt om deg også? Minner litt om «vil ha sexy, men orker ikke være sexy selv».
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #11 Skrevet 15. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan velge å drite i det tullet der og kjøre sitt eget løp. Det er ikke så vanskelig som du tror, det er bare å gjøre det. Anonymkode: bc6e1...416 Skal gjøre. Og gjør det egentlig også, men jeg fikk meg nylig en nedtur og ble skuffa og usikker. Men du har helt rett. Akkurat nå, Elghund skrev: Men vil du ha et sånt uselvstendig nek som liker barbiedukke? Egentlig ikke. Men jeg trodde virkelig han var annerledes men så er han som "alle" andre. Og det gjør meg så skuffa. Takk for at du satt det i perspektiv. Anonymkode: c6c87...c23 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #12 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, puppi skrev: Jeg kan i hvertfall si at de deiligste damene jeg har penetrert med min erigerte penis, har hverken hatt løsvipper, fillers eller silikonpupper. Dater du først og fremst menn som går etter slike damer du her beskriver, så sier det vel litt om deg også? Minner litt om «vil ha sexy, men orker ikke være sexy selv». Siden når ble barbiedukker med plastikk her og der, løsvipper et tonn med sminke sexy? Anonymkode: c6c87...c23 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #13 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, puppi skrev: Jeg kan i hvertfall si at de deiligste damene jeg har penetrert med min erigerte penis, har hverken hatt løsvipper, fillers eller silikonpupper. Dater du først og fremst menn som går etter slike damer du her beskriver, så sier det vel litt om deg også? Minner litt om «vil ha sexy, men orker ikke være sexy selv». Veldig få som dater for å bli penetrert eller ser penetrering som et kompliment. Anonymkode: d0c53...f31 4
Den mystiske Skrevet 15. februar 2018 #14 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Jeg mener nå at man er «perfekt» slik man selv ser det. Altså, alle er sånn sett perfekt på sin egen stil og levemåte. Derfor, ingen mennesker er bedre enn deg selv! Da alle er like. 😊 edit: endret lik for like. Endret 15. februar 2018 av Den mystiske
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #15 Skrevet 15. februar 2018 Føler deg og observerer det samme! Men det finnes fortsatt noen igjen av oss som tar livet med ro etter interesser, og ikke etter prestasjoner og skryt, og som ikke krøller i 2 timer hver gang før man skal på byen, som ikke limer på falske vipper, tar kreftfremkallende solarium eller spraytan, som liker å ha fingre med negler som ikke skraper opp tastaturet og fingre man faktisk kan bruke til å gripe tak i noe med og ikke bare til pynt, oss som leser bøker og vil snakke om noe ekte og ikke bare sladre om spraytanen til noen andre og hvor mange overfladiske flørter man har hatt i det siste, oss som er åndelige og ikke har blitt helt kloner - enda hvertfall. Vi må bevare på sånne som oss! Vær stolt av deg selv og ta heller avstand fra disse robotene. Jorden er i endetiden og disse har ikke noe ånd igjen, og det er vi som har det som faktisk kommer oss videre i livet og videre på den åndelige reisen før og etter menneskelivet. Robotene blir kalde, sjeleløse, og selvom de ser lykkelige ut med instagram filter så vil de alle kjenne seg like tomme som en blikkboks om ti år når de innser hvordan de solgte hjernen og sjela si for litt status og oppmerksomhet og falt for denne hjernevasken som hypnotiserer så mange i dag. Veldig trist. Se på det sånn når du blir avvist av dater at de uansett ikke er noe for deg når de ikke setter pris på noe genuint selv. Men det finnes menn som gjør, men du må kanskje i helt andre miljøer enn hva du er i nå. Anonymkode: 2a1c2...277 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #16 Skrevet 15. februar 2018 Hvor attraktive tror du de er for seriøse menn når de gjør seg så til og er så overfladiske da? De har åpenbart store issues med seg selv som må fikse så mye på utseendet sitt. Jeg er mer som deg, går til frisør én gang eller to i året, bruker ikke noe falske greier, sminker meg bare til fest. Biter negler og sover med flette hver natt, gidder ikke bruke tid på å krølle eller rette håret 😂 Er fint det også altså, men poenget er at jeg bruker minimalt med tid. Innimellom jobb og kursing og studering så har jeg ikke mye tid og overskudd til å trene. Gjør det iblant, kanskje mer i perioder, men jeg har aldri, aldri hatt problemer med å få meg kjæreste 😊 Har blitt avvist mye jeg også, men det handler litt om hvem man møter og om kjemien er der. Ikke nødvendigvis om deg og ditt utseende. Har du aldri avvist noen fordi de ikke var rett for deg? Det betyr jo ikke at vedkommende er stygg fordi om. Jeg har avvist en som alle kunne ha tenkt seg å date (utseendemessig) men han var bare korka. Bedre å ha litt vett i huet og en egen naturlige sjarm enn å konstant måtte dolle seg opp for å føle seg noe lunde. Anonymkode: d913e...9cf 1
duplexx Skrevet 15. februar 2018 #17 Skrevet 15. februar 2018 Jeg studerer, har fullt opp med livet og to unger alene, det eneste jeg bruker penger på er frisøren min fire ganger i året og legger vipper. Jeg sminker meg ikke, bleker ikke noe, tar ikke sol, gjør sjelden noe fancy med håret mitt og går i jeans og tee. Trening gir meg glede, ikke sixpack Det finnes bøttevis med menn det ute som liker sånne som oss!! Men du må skaffe deg flere venner, som er mer lik deg, enn de du har. Treffe litt andre type folk og kanskje gjøre litt andre type ting? For å få en forandring. Slik at du ikke hele tiden flashes av Barbie og Ken...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #18 Skrevet 15. februar 2018 Huff føler veldig med deg. Jeg er student og kjenner ikke en eneste en på studiet som ikke trener minst tre ganger i uka. "Alle" jentene spiser salater til lunsj, kjøper gucci belter og gensere fra Acne, flere har tydelig silikon eller fillers i leppene, jodelkanalen til studiestedet preges av vitser om at det er nærmest umulig å se en jente uten vippe extensions, alle bruker sminke, alle snakker om nye naturlige skjønnhetstips fra instagram, farging av hår, alle bruker smilelab eller crest, brune året rundt ved hjelp av enten solarium eller selvbruning. Det som er det tristeste er at flere ikke har råd til dette forbruket. Enten blir det kjøpt masse på kredittkort, måltider blir "glemt" for å kunne få råd til å gjøre ting med venninner, foreldre og familie må spytte inn penger siden enkelte ikke har råd til mat, det blir jobbet så mye at det går utover studiene, og enkelte tyr att på til prostitusjon. Det høres helt utrolig ut og folk er kanskje raskt ute med å si at dette kun er innenfor visse miljøer, men det er det altså ikke. Det er altfor normalt på universiteter og høyskoler. Presset om å være kjekk, pen og perfekt har rett og slett gått altfor langt. Anonymkode: dc26d...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #19 Skrevet 15. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri følt større press noen sinne. Jeg er så sliten. Orker nesten ikke mer av dette. Ser at venninner fikser bryn, negler , vipper og bruker div ting sprøyet inn. De er alltid brune og trener nesten hver dag. Har jeg løpt 6 km, kommer de og forteller meg at de har løpt 10,5. I tillegg striper eller farger de håret. Og hver gang det er noe sosialt, har de krøllet det osv.De har alltid noe nytt og ha på seg og 1 har også tatt silikon. Hun har ikke sagt det, men det synes. Alle har bleket tenner og sover med div masker osv. Jeg sliter med noe så enkelt som å trene 3 dager i uken. Prøver å se bra ut selv, men jeg synes det tar så mye tid alt dette. Også tenker jeg, hva skjedde med folks åndelige liv. Hvor ble det av det å lese på fritiden. Jobbe som frivillig eller være med familie? Også dater jeg og blir avvist. Og da føler jeg meg enda verre. Jeg føler meg som rene rotten i et hamsterjul og vil snart av. Vet også at utseende er viktig for å kunne få seg kjæreste og folk oppfordres til å ta tak i seg selv. Og det er det jeg prøver, men blir bare sliten og føler meg utrolig ensom til tross for å ha venner rundt meg. Jeg er i alle fall sliten av presset om å være så perfekt hele tiden. Jeg savner roen. Savner å kunne ha god samvittighet, noe jeg aldri har hatt. Savner å bare være bra nok. Anonymkode: 645a7...afa Tro meg, du vil ikke se slik ut! Og om det er kjærste du er ute etter, vær mest naturlig. Litt sminke er jo greit, men tenk deg om noen år hvordan disse venninnene vil se ut. De vil jage og jage etter 'det perfekte' utseende, de vil aldri bli fornøyd og det blir en ond sirkel. Og tenk deg stakkars mennene som våkner opp med en helt annen person enn den de gikk i seng med Gjør det du selv vil og makter. Jogg dine 6 km og gi deg en klapp på ryggen for vel gjennomført trening. Jobb som frivillig og kose deg med det virkelige sosiale livet, ikke jag etter likes på insta! Ta deg tid til ro, dritt i det presset. Slett instagrammen din, den ødelegger mange liv! Finn din egen vei og kos deg på veien i livet ditt. Livet er for kort til å drive med alt det der falske Helt ærlig så synes jeg det ser forferdelig ut: negler som likner drapsvåpen, bryn som er tegnet og ser åpenbart falske ut, vipper store så det nesten ikke går an å se øynene, sprøyter leppene slik at dem ikke kan lukkes i naturlig tilstand, flere sparkellag med foundation. Nei æsj. Du høres ut som en flott jente med mange gode verdier, hold på dem! Det vil du uten tvil tjene på i det lange løp. Anonymkode: 44cd8...d8b 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. februar 2018 #20 Skrevet 15. februar 2018 Har aldri følt noe press om å måtte være perfekt. Men kanskje det er fordi jeg ikke bryr meg om hva folk tenker om meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå