Gå til innhold

Søt jente på treningssenteret. Hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til ei jente på treningssenteret mitt som jeg kjenner at jeg har lyst til å komme i prat med, og kanskje bli bedre kjent med :)

Vi fikk blikkontakt et par ganger i dag, når jeg trente. Så jeg føler kanskje det var en invitasjon til å ta kontakt! Men kan være innbilsk og, haha.

Men er usikker på hvordan jeg eventuelt skulle gjort det!? Er ikke så veldig komfortabel med å bare buse bort til henne å si et eller annet.

Anonymkode: e567f...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Det jeg pleier gjøre er å gå bort til damene for å informere om at de trener med feil teknikk, så viser jeg de hvordan det skal gjøres. Nå er ikke målet mitt med dette flørt da ; men å hjelpe de får mer ut av treningsøktene sine. 

Det kan jo være en grei icebreaker for deg da

Skrevet

Fikk du ikke nok svar i den andre tråden din?

Anonymkode: 1a4e9...91f

• Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke nok svar i den andre tråden din?

Andre tråden min? Om hva?

TS

Skrevet
50 minutter siden, WubWub skrev:

Hmm. Det jeg pleier gjøre er å gå bort til damene for å informere om at de trener med feil teknikk, så viser jeg de hvordan det skal gjøres. Nå er ikke målet mitt med dette flørt da ; men å hjelpe de får mer ut av treningsøktene sine. 

Kan være en ide! Må jo virke naturlig liksom.

TS

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Flørting på treningsenter er generelt fyfy. Det er som regel plagsomt.

Skrevet
58 minutter siden, WubWub skrev:

Dette er en no-go. 

Anonymkode: cf005...83e

• Liker 31
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en no-go. 

Anonymkode: cf005...83e

Kvinnfolket setter pris på at en kjekkas viser dem hvordan det skal gjøres

Skrevet

Hvis hun f.eks. har fin spretten rumpe, så kan du jo vurdere å komplimentere henne for denne?

Jenter blir generelt glade når menn legger merke til deres flotte og positive attributter :)

Skrevet
8 minutter siden, puppi skrev:

Hvis hun f.eks. har fin spretten rumpe, så kan du jo vurdere å komplimentere henne for denne?

Jenter blir generelt glade når menn legger merke til deres flotte og positive attributter :)

Nei, herregud, de fleste kvinner liker faktisk ikke å bli seksualisert av fremmede menn! Jeg hadde blitt lynforbanna!

• Liker 46
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, herregud, de fleste kvinner liker faktisk ikke å bli seksualisert av fremmede menn! Jeg hadde blitt lynforbanna!

Nå syntes jeg du er litt vel kategorisk her.

Er han søt og sjarmerende, så liker hun det nok :icon_lol:

• Liker 1
Gjest LudoAllis
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

:ler:

Åh, så sosialt sjarmerende :P 

Virkelig kremråd du får i denne tråden TS. Altså; fra en kvinnes perspektiv - jenter flest får litt blikk innimellom av flere på trening. Det er alt for lite grunnlag at dere har såvidt smilt til hverandre en gang. Etter kanskje 10 ganger, hvor hun åpenbart smiler til deg og holder åpenbart øyekontakt - så er det kaaaaaaanskje sånn at hun syns du er mer interessant å se på enn de andre 100 mannfolka der. 

Men akkurat treningssentre er litt sånn fort gjort å mistolke signaler på, fordi det jo ikke er så enkelt å bare unngå å se på de samme personene endel ganger ila treningstiden. Og mange som trener samtidig kjenner igjen hverandre, og utveksler gjerne høflige nikk eller smil - på tvers av kjønn. Uten interesse for hverandre. 

Selv jeg som er ei halvslapp dame på 37 år med giftering, uten spesielt sprett hverken her eller der, får noen småsmil og nikk av enkelte mannfolk uten at de dermed sagt tenker på hverken dater eller noe annet. Det er bare sosial høflighet liksom fordi man ofte trener samtidig. 

Skrevet

3 minutter siden, LudoAllis said:

Virkelig kremråd du får i denne tråden TS. Altså; fra en kvinnes perspektiv - jenter flest får litt blikk innimellom av flere på trening. Det er alt for lite grunnlag at dere har såvidt smilt til hverandre en gang. Etter kanskje 10 ganger, hvor hun åpenbart smiler til deg og holder åpenbart øyekontakt - så er det kaaaaaaanskje sånn at hun syns du er mer interessant å se på enn de andre 100 mannfolka der. 

Men akkurat treningssentre er litt sånn fort gjort å mistolke signaler på, fordi det jo ikke er så enkelt å bare unngå å se på de samme personene endel ganger ila treningstiden. Og mange som trener samtidig kjenner igjen hverandre, og utveksler gjerne høflige nikk eller smil - på tvers av kjønn. Uten interesse for hverandre. 

Selv jeg som er ei halvslapp dame på 37 år med giftering, uten spesielt sprett hverken her eller der, får noen småsmil og nikk av enkelte mannfolk uten at de dermed sagt tenker på hverken dater eller noe annet. Det er bare sosial høflighet liksom fordi man ofte trener samtidig. 

Nei,

hvis en mann smiler og nikker til deg, så syntes han nok at du er (i det minste litt) deilig.

Skal ikke så mye til.

Skrevet

Nei, det var ikke en invitasjon. Hun så nok på deg fordi hun merka at du stirra på henne, sånt endrer energien rundt seg og gjør at man må sjekke om det stemmer.

Treningssenteret er ikke et sted å sjekke opp noen på, og enkelte sentere har nulltoleranse for det. Mange jenter allierer seg også mot dette problemet ved at man hopper inn og later som man er venninde med hverandre. For eksempel så jeg en jente som ble sjekka opp for noen uker siden, og da kom en annen jente bort som fikk det med seg å sa "Sunniva, er du klar? Skal vi gå? :) " og denne for henne fremmede jenta som ikke het sunniva ble letta og sa Ja! sånn at hun kom seg ut av samtalen med den upassende, på grensen til seksuelt trakasserende mannen. Jeg gikk bort til de jentene etterpå og vi alle ble enige om at  det var døds bra gjort, og at en sånn ordning burde vi alle kvinner være bevisste på, og hjelpe hverandre, for vi er ikke på treningssenteret for å bli sjekka opp eller få høre hvor deilige rumper vi har!

Anonymkode: 6bf09...c5f

• Liker 21
Skrevet
6 minutter siden, LudoAllis skrev:

Det ligger i menns DNA og biologi å trå til når det befinner seg en damsel in distress i nærområdet - enten det innebærer å redde henne fra en sulten drage eller en dårlig treningsteknikk/form.

image.jpg

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, puppi skrev:

Nå syntes jeg du er litt vel kategorisk her.

Er han søt og sjarmerende, så liker hun det nok :icon_lol:

*facepalm*

• Liker 12
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg vil tippe at hun er der for å trene ikke flørte. Så la henne være i fred.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

TRENINGS SENTERE ER INGEN SJEKKE ARENA!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg hater virkelig når noen skal skravle mens jeg trener! Jeg er der for å trene, og jeg trenger fokus.

Hvis du åpner med åkommentere rompen/kroppen min plasserer jeg deg rett i båsen for slebrige, overfladiske arrogante menn med dårlig kvinnesyn. 

Om det er en god ide å hjelpe med teknikk kommer veldig ann på dama. Er hun litt usikker/nybegynner så taes det nok kanskje positivt imot om du faktisk vet hva du driver med og fremmer det på en hyggelig måte. Er hun rutinert selv burde du absolutt ikke kommentere noe som helst!

Mitt beste forslag er å slå av en prat i resepsjonen, utgangen, på vei til garderoben etc. Snakk gjerne om trening. Du kan komplementere treningen hennes (styrke, teknikk, insats etc.) men som sagt absolutt ikke hennes kropp! 

Anonymkode: e3af2...716

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...