Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sluttet på pilla for 3 uker siden siden mannen nylig har sterilisert seg. Skulle ta en test i går bare for «moro» skyld og det dukket opp en strek. Fikk litt panikk kan man si, og testet i morrest med samme billig type pluss en clear-blue plus. CB var negativ, men den billige fikk en slags utflytende strek. Er det reelle streker på disse testene eller er det bare fargestoffet som har flytt utover så det ser ut som streker. De har rosa farge, ikke grå 

14AF95A3-F16E-40F0-BB85-69A82A8B85ED.jpeg

Anonymkode: 993d8...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugyldige. Men du bør ta ny test om noen dager. 

Anonymkode: 25d4a...0e9

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke strek 👀

edit. Jo jeg gjør det ☺️

Endret av BethD
Skrevet

Hvis mannen din har sterilisert seg så er du vel ikke gravid, med mindre du har vært utro

Anonymkode: 93299...f41

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen din har sterilisert seg så er du vel ikke gravid, med mindre du har vært utro

Er ikke alltid steriliseringen fungerer

Skrevet

Streken er ikke på riktig sted? Prøv igjen i morgen 

Anonymkode: 32da3...e21

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Streken er ikke på riktig sted? Prøv igjen i morgen 

Anonymkode: 32da3...e21

Ja det var det jeg reagerte på også da jeg sa jeg ikke så noen strek. Streken er plassert feil ?

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare 6 uker siden han steriliserte seg, og han har ennå ikke levert inn sædprøve for å få bekreftet at han er steril. Så det kan da selvfølgelig være hans hvis jeg skulle være gravid. Har ikke vært utro. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare 6 uker siden han steriliserte seg, og han har ennå ikke levert inn sædprøve for å få bekreftet at han er steril. Så det kan da selvfølgelig være hans hvis jeg skulle være gravid. Har ikke vært utro. 

De sier verl også at det må gå noen uker uten sex pga sæd som alt ligger i systemet.

Anonymkode: cd228...47d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Sluttet på pilla for 3 uker siden siden mannen nylig har sterilisert seg. Skulle ta en test i går bare for «moro» skyld og det dukket opp en strek. Fikk litt panikk kan man si, og testet i morrest med samme billig type pluss en clear-blue plus. CB var negativ, men den billige fikk en slags utflytende strek. Er det reelle streker på disse testene eller er det bare fargestoffet som har flytt utover så det ser ut som streker. De har rosa farge, ikke grå 

14AF95A3-F16E-40F0-BB85-69A82A8B85ED.jpeg

Ville tatt ny,  men har også fått like tester som dette nesten.. Var ikke gravid,  men man vet jo aldri , test igjen i morgen😅

Anonymkode: 24ad2...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...