Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bruke dette på vipper og bryn nå fremover. 

Har brukt Iglow til nå men vil prøve noe litt mer naturlig og som virker å ha mer effekt samt MYE billigere ! 

Så vil gjerne se (og høre) deres erfaringer ☺️

Skrevet

Har brukt det i vel 6 mnd, og er veldig fornøyd, ser særlig forskjell i hvor tykke hårene er. De er ikke like pinglete som før

Skrevet
1 minutt siden, minikrølla skrev:

Har brukt det i vel 6 mnd, og er veldig fornøyd, ser særlig forskjell i hvor tykke hårene er. De er ikke like pinglete som før

Åå så bra for det er akkurat det jeg ønsker å oppnå ! Mine er veldig tynne nå,og vil gjerne ha tykkere og fyldigere ! 

Men fy flate så det stinker 😂😂

Skrevet

Jeg merker effekt :) Det er ingen mirakelkur som gir deg lange vipper etter 2-3 uker, men over lang tid så fungerer det. Mine vipper blir sterkere, færre faller av når jeg vasker av mascara, og derfor gror de seg bare tykkere og lengre :) 

Anonymkode: 9bc62...081

Skrevet

Har brukt Iglow før, men syntes det bare hjalp på lengden av vippene, mens oljen virker mer på selve hårkvaliteten 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg merker effekt :) Det er ingen mirakelkur som gir deg lange vipper etter 2-3 uker, men over lang tid så fungerer det. Mine vipper blir sterkere, færre faller av når jeg vasker av mascara, og derfor gror de seg bare tykkere og lengre :) 

Anonymkode: 9bc62...081

Ja jeg skjønner at jeg må gjøre det en stund for å oppnå effekt ☺️ Hvor lang tid tok det før du merket noe?

Skrevet

Brynene mine vokste ut fort og hårene mye tykkere. Fikk rålekre bryn! Vippene ble også tykkere, holdt ikke på så lenge med vippene men et par måneder, det ble så klissete å sove med , de ble helt sikkert lengre også men ikke i den skala man ser dette iglow serumet liksom skal gjøre med folk. Syntes generelt mye bedre hvertfall , pga tykkelsen. Jeg prøvde et serum ala iglow og fikk leamus på øyet , og i glow har jo også masse farlige ingredienser i seg og abortfremkallende greier og greier, så ville skydd langt unna sånne vidunder serumer! Go natural! :)

Anonymkode: 11249...cfe

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Brynene mine vokste ut fort og hårene mye tykkere. Fikk rålekre bryn! Vippene ble også tykkere, holdt ikke på så lenge med vippene men et par måneder, det ble så klissete å sove med , de ble helt sikkert lengre også men ikke i den skala man ser dette iglow serumet liksom skal gjøre med folk. Syntes generelt mye bedre hvertfall , pga tykkelsen. Jeg prøvde et serum ala iglow og fikk leamus på øyet , og i glow har jo også masse farlige ingredienser i seg og abortfremkallende greier og greier, så ville skydd langt unna sånne vidunder serumer! Go natural! :)

Anonymkode: 11249...cfe

Kødder du?! Abortfremkallende midler ?! 

Skrevet

Jeg bruker castor-olje hver natt og merker at vippene vokser seg lengre og tykkere, selv om jeg ofte bruker sminke og løsvipper. :) 

Skrevet
7 timer siden, Elektra's Complex skrev:

Jeg bruker castor-olje hver natt og merker at vippene vokser seg lengre og tykkere, selv om jeg ofte bruker sminke og løsvipper. :) 

Så gøy ! 

Hvor lang tid tok det før du merket noe?

Skrevet
1 time siden, BethD skrev:

Så gøy ! 

Hvor lang tid tok det før du merket noe?

Jeg innbiller meg at jeg merker bittelitt forskjell alt etter noen dager, men akkurat det er nok heller at jeg plutselig blir veldig opphengt i vippene mine. :P 

Men etter to ukers tid mener jeg ganske bestemt at det er en forskjell, spesielt om jeg ikke har brukt så mye mascara i løpet av dem. Da er de lenger og de føles tykkere - og det gir jo mening, ettersom det er omtrent da (antar jeg) man vil kunne merke at hårene har vokst lenger uten å knekke/falle av. Hvis jeg var deg ville jeg tatt et bilde når du begynner og så igjen etter f.eks. en måned - pass på at du bruker samme kamera, i samme lys, vinkel og avstand fra øyet, så ser du tydelig hvilken effekt det har hatt! Legg de gjerne ut også, det er jo kjempegøy å se! :) 

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type castor oil bruker dere til vippene? Har forstått at den bør være kaldpresset og økologisk men vil gjerne ha link 🤗

Anonymkode: 89d01...ee2

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags type castor oil bruker dere til vippene? Har forstått at den bør være kaldpresset og økologisk men vil gjerne ha link 🤗

Bruker en fra Pukka

Anonymkode: 133f8...c43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan påfører dere oljen på vippene? Iglow sitt serum skal påføres huden over vippene og det følger med en syltynn pensel. Påføres oljen direkte på vippene eller på huden over?

Anonymkode: a6dde...60f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan påfører dere oljen på vippene? Iglow sitt serum skal påføres huden over vippene og det følger med en syltynn pensel. Påføres oljen direkte på vippene eller på huden over?

bruker en q-tip og drar den over vippene, tenker at oljen finner vegen dit den skal på egen hånd

Anonymkode: a4c87...0ef

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har brukt den på bryna: får man mer brynhår også? Jeg sliter veldig med lite brynshår... Har utrolig tynne og lange hår på bryna, men veldig få. Så dere kan jo tenke dere hvor flott det ser ut :)) Så får man mer hår på bryna av det og?

Anonymkode: 429c7...d3d

Skrevet

Brukte det på brynene i godt over et år.  Null effekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

bruker en q-tip og drar den over vippene, tenker at oljen finner vegen dit den skal på egen hånd

Ok, er det sånn det gjøres. Takk :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men kan ikke oljen like gjerne gli ned i øynene som ut på vippene da? 

AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2018 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Bruker en fra Pukka

Anonymkode: 133f8...c43

Fant den på vita men står at den ikke må brukes som vippeserum?

Screenshot_20180523-215325_Samsung Internet.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...