AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Hei! Jeg sliter enormt mer sår eksemhud på denne tiden av året og hyppig dusjing kombinert med såpe hjelper ikke akkurat på. Jeg har vurdert å kjøpe dusjolje fra apoteket istedenfor men de er så dyre synes jeg. Så kom jeg på at jeg har en stor krukke med kokosolje. Kan jeg vaske meg med den? Blir jeg ren tror dere? I underlivet kan jeg bruke såpe da. Men resten av kroppen tåler såpe utrolig dårlig. Til og med uparfymert såpe. Anonymkode: 1da1c...07b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Ja. Og du blir ren. Anonymkode: 0b523...201
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Jeg ville heller kjøpt en helt naturlig såpe av oliven, eller aller helst geitemelk, og prøvd det. Førstnevnte er som regel temmelig allergivennlige og koster rundt 30 kr på helsekosten, mens sistnevnte er veldig bra for eksemhud, men noe dyrere da du trolig må bestille fra utlandet. Anonymkode: a489b...cea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå