Gå til innhold

Hvor dum er jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5-6 år siden holdt jeg på med en fyr i 5-6 mnd. Vi var unge og flyttet etterhvert til hver vår kant av landet så det ble ikke noe mer. Vi hadde det veldig fint når vi var sammen. Han fikk seg ett par år etter dame og de var sammen i litt over fire år. Ble slutt for ca 2 mnd siden. Vi er begge tilbake i samme by og møttes tilfeldig ute, hvor vi endte hos meg, uten at vi lå sammen. Hvertfall, nå har han tatt en del kontakt og spurt om jeg vil treffe han igjen. Jeg har lyst men samtidig er jeg livredd for å bli en rebound. Sa dette til han og ba han si fra om det var sånn,) hvor han mente det absolutt ikke var hensikten. Så, kan dette gå bra eller burde jeg bare la det ligge? 

Anonymkode: fac33...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vært redd for det når det er 2 mnd siden bruddet. Er ikke sikkert han trenger en rebound heller, det kommer jo helt an på hvordan bruddet var. Ble de enige om å gå hver til sitt, eller var det hun som dumpet han? Det er jo vesentlig. 

• Liker 1
Skrevet

16 minutter siden, boblevann skrev:

Hadde ikke vært redd for det når det er 2 mnd siden bruddet. Er ikke sikkert han trenger en rebound heller, det kommer jo helt an på hvordan bruddet var. Ble de enige om å gå hver til sitt, eller var det hun som dumpet han? Det er jo vesentlig. 

Før sommeren var han veldig usikker og sa det til henne, hun ble naturlig nok kjempe lei seg. Så begynte han å få tilbake følelsene og følte det gikk bedre så dumpet hun han .. 

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det er en rebound, selvom han sikkert er glad i deg siden dere har holdt på før. Han vil nok ikke bli sammen med deg for da hadde han jo blitt det den gangen.
Når jeg kom ut av mitt forhold, brukte jeg 2-3 mnd på å sørge, til jeg så tok kontakt med en gammel flørt/pulings og skrev hei gøy å se deg osv (hadde sett han for noen uker tilbake tilfeldig på byen) og hensikten min, selvom jeg er glad i han pga vår historie, var jo å bruke han som rebound , siden jeg visste han var tilgjengelig og ville få meg til å føle meg wanted igjen. 

Anonymkode: c03c8...590

• Liker 2
Skrevet

og det samme merker jeg jo med gutter jeg har ligget med før som blir single igjen. man tar alltid kontakt med en man tror man får napp hos og har gode assosiasjoner til fra før, kanskje litt følelser også til og med, fordi man trenger det så sårt etter et brudd for å booste seg selv litt. men selvom man er glad i hverandre betyr det sjeldent noe i sånne sammenhenger. er min erfaring

(fortsettelse til kommentaren min over)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt at det er en rebound, selvom han sikkert er glad i deg siden dere har holdt på før. Han vil nok ikke bli sammen med deg for da hadde han jo blitt det den gangen.
Når jeg kom ut av mitt forhold, brukte jeg 2-3 mnd på å sørge, til jeg så tok kontakt med en gammel flørt/pulings og skrev hei gøy å se deg osv (hadde sett han for noen uker tilbake tilfeldig på byen) og hensikten min, selvom jeg er glad i han pga vår historie, var jo å bruke han som rebound , siden jeg visste han var tilgjengelig og ville få meg til å føle meg wanted igjen. 

Ja, det er det jeg er redd for. Har ingen følelser nå men tenker jo selvfølgelig at de kan komme om vi henger mye sammen. Er vanskelig, for jeg kan ikke spørre han om hva han tenker så tidlig. Blir liksom for dumt det også. 

At det ikke ble noe mer den gangen var egentlig ganske naturlig pga livssituasjonen vi begge var i. Men enig i mye av det du sier, føles trygt med noe som er kjent fra før 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Menn glemmer sjelden sin første kjærlighet.Svar nok? :-)

Skrevet

Tja en venninne av meg traff en fyr 2 mnd etter han hadde blitt dumpet av dama han hadde vært sammen med i 8 år. Alle vi rundt var skeptiske mtp at rebound, men venninnen min satset og 10 år senere er de sammen, stiftet familie etc. Så man vet ikke før man har prøvd. 

Anonymkode: c0093...76e

• Liker 2
Skrevet

Er ganske enig der at man vet som regel aldri hvis man ikke prøver. Så hvis du føler at det kan funke så er det bare å kjøre på

Anonymkode: 84cfb...da4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...