AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Noen som vet litt om hva som er in nå til våren? Hilsen voksen dameAnonymkode: ce37f...c48
Majott Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Mye det samme som i fjor, etter det jeg kan se.
Kaffeslurk Skrevet 18. februar 2018 #3 Skrevet 18. februar 2018 (endret) Det er skikkelig freshe farger som er in i år! Gult, palace blue, orange, lilla, grønt og rosa er key fargene. Fargene under er gode utgangspunkt. Det er nesten på grensen til neon, men ikke helt. Kjempekult spør du meg Av typer plagg er det mye tunikaer, skjortetunikaer, satengbluser, highwaist jeans, leggings, oversized coats i sterke farger og kimonoer i striper/plantemønster som er populært. Endret 18. februar 2018 av Kaffeslurk 1
FrittgåendeBurugle Skrevet 18. februar 2018 #4 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, Kaffeslurk skrev: Det er skikkelig freshe farger som er in i år! Gult, palace blue, orange, lilla, grønt og rosa er key fargene. Fargene under er gode utgangspunkt. Det er nesten på grensen til neon, men ikke helt. Kjempekult spør du meg Herlig palett 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå