Gå til innhold

Hvordan reagerer du om noen spør hvor du har kjøpt plagget ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste for en stund siden at det faktisk er noen som ville blitt sur om andre spurte hvor de hadde kjøpt plagget de hadde på seg. Hvorfor? Jeg ville bare blitt smigret om noen hadde synes at det jeg hadde på meg var så fint at de ville kjøpt det selv.

Anonymkode: 5c0ae...156

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart. Jeg ville svart helt vanlig og fortalt hvor jeg hadde kjøpt det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville enten svart Dressmann eller at jeg fikk det i julegave. 

• Liker 1
Skrevet

Tar det som et kompliment, svarer på spørsmålet og tenker you go girl mens jeg ønsker hun en kul dag og håper hun finner den i butikken!

Har selv spurt fremmede på gata om dette et par ganger når det bare har vært sånn skikkelig wow-jakke eller noe :) De smiler og blir glad og overrasket og svarer på spørsmålet såklart :)

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Merkelig ting å bli sur for, jeg hadde bare svart hvor jeg hadde kjøpt den.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Jeg tar det alltid som et fint kompliment og svarer på det de lurer på.

Det betyr jo bare at de synes det var såppass fint at de selv kunne tenke seg å kjøpe det, eller kjøpe noe lignende. Kan også enkelt å greit bare være at de prøver å få i gang en samtale. "Så du kjøpte den der ja, der bruker jeg også å handle. De har så mye fint der!"

• Liker 1
Skrevet

ville blitt drittsur og sagt finn din egen stil.

Neida ville selvfølgelig blitt smigret og glad, hadde med største selvfølge sagt hvor jeg kjøpte plagget og ønsket dem en fin dag og lykke til :)

Har opplevd dette flere ganger og den lille tingen gjør meg utrolig glad 😍

Skrevet

Synes det er kjekt, og om det skulle være fretex, sier jeg det også med den største selvfølgelighet. Elsker klær, og synes bruktbutikker er kjempegøy som supplement til andre butikker. Kjøper mye på nett, noe i butikk, en del brukt. Skammer meg ikke over noe.

Anonymkode: e343a...03e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er ikke smigrende.At de gir komplimenter er koselig det,men å spørre hvor jeg kjøpte det? Det syns jeg er frekt.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Fordi jeg er individualust.Sikkert sær,men lever med mine mindre "bra"sider tross alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...