majan Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Jeg har forhørt meg litt rundt omkring ang fotografering og har kommet kommet over en fotograf som skal ha kroner 6000,- for følgende: 150 - 200 bilder som du får på cd med cd album repotasjefotografering før under og etter vielsen og reiseutgifter da er dette så ille???? da har vi jo mulighet til og bruke bildene som vi vil og kopiere de vi vil ha etc???? noen synspunkt???
maki Skrevet 12. februar 2005 #2 Skrevet 12. februar 2005 Syns det hørtes veldig flott ut jeg, skulle ønske vi hadde en slik mulighet. Det skal jeg høre med fotografen om vi har, men hun har ikke sagt no om det så tviler. Vi skal ikke ha album lenger siden det sprenger bursjettet, men vi skulle betale 7000-7500 kr bare for fotografering og stort album. Nå vet jeg ikke hva det blir ,tar det når vi skal møte fotografen. Fant ut at det var ikke vits i å ha et stort album av bare oss selv, kunne heller velge ut noen bilder vi likte godt å lime det fremst i det albumet vi skal ha bilder av festen i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå