Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått svake streker på alle tester jeg har tatt siste døgnet. Frem til i går ettermiddag var testene helt negative. Siden den første svake streken i går ettermiddag har galskapen tatt meg og jeg har testet fem ganger etterpå med ulike tester. Tre ganger med billigstrimler (ultrasensitive) fra ebay, en gang med babyplan vanlig strimmel og en gang med RFSU tidlig. Saken er at alle de sensitive har gitt meg en svak strek. Den er svak, men ikke vanskelig å se i et lyst rom som feks på badet. Når den er våt ser den farget ut og ikke grå. Den «vanlige» ser ut som har en svak svak rosa skygge, men jeg hadde tolket den som negativ uten å stusse om ikke jeg så litt ekstra godt etter Pga hva de andre testene viste. Jeg har vært gravid to ganger tidligere. Da testet jeg positivt henholdsvis 10 og 12 dpo. I dag er jeg 11dpo. Hva skal jeg tro om dette?? Hvorfor blir ikke testene noe sterkere? Noen med lignende erfaringer? 

Anonymkode: 231c4...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hcg dobler seg på ca 48 timer...så ikke forvent mye forskjell på et døgn.

Anonymkode: ddcbf...8d7

• Liker 1
Skrevet

Mine var også supersvake. Ble ikke sterkere heller... men jeg mistet da, kjemisk abort så der var kanskje derfor mine aldri ble sterke.... 

kast RFSU Testene. De er drit. 

Vent noen dager å se om de blir strekere du ☺️ Jeg ville nok tenkt du er gravid ☺️

Skrevet
4 timer siden, BethD skrev:

Mine var også supersvake. Ble ikke sterkere heller... men jeg mistet da, kjemisk abort så der var kanskje derfor mine aldri ble sterke.... 

kast RFSU Testene. De er drit. 

Vent noen dager å se om de blir strekere du ☺️ Jeg ville nok tenkt du er gravid ☺️

Kjemisk graviditet...

Anonymkode: 80364...377

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk graviditet...

Anonymkode: 80364...377

Ja det var det jeg mente ☺️

Skrevet

Ser ut som det ja! Testene er negative igjen i dag. :( Bare å stålsette seg, snart kommer tanta :P

Anonymkode: 231c4...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...