Hengebuksvinet Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Har jobbet med mye forskjellig før jeg ble lærer. Merker at denne jobben tapper meg mye mer enn tidligere jobber, selv om jeg prøver å være bevisst på å skille mellom jobb og privatliv. I tidligere jobber har jeg alltid følt at jeg har hatt tid og overskudd til å ta vare på kollegaene mine. Som lærer føler jeg at jeg periodevis snakker lite med mange av kollegaene mine, og at jeg ikke har tid til å støtte dem som ev sliter litt. Har flere, dyktige kollegaer som har blitt utbrente siste årene, og skulle gjerne brukt mer tid på disse. Føler også at mange rundt meg er konkurranseorienterte, mer enn samarbeidsorienterte. Og at vi har for lite fokus på arbeidsmiljø. Hva gjør dere som får det til? Har dere mye sosiale aktiviteter utenom arbeidstid?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Føler det helt likt som deg. Jeg har rett og slett ikke tid til å involvere meg med kollegaene noe særlig. De eldre kollegaene mine er flinkere til å ta seg tid. De yngre (opptil 40) bare stresser. Anonymkode: 53fd7...51b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Ja, akkurat det samme her og. Noen menn som alltid har god tid, halvparten spiser på arbeidsplassen sin. Anonymkode: cc431...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå