Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så jo litt fra episode 6 på slutten, og synes Anna topp det hele der, når man ikke trodde det kunne bli værret liksom.

Og lurer på hva Isabel klikker for, sikker hennes måte å få ut følelser på etter å ha jattet med på klengingen til Andre.

Anonymkode: df34c...600

Ja, jeg venter bare på episode 6, trodde jo lenge at den kom denne uken. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Jeg lurer på hva André har gjort som er så ille. 

Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan ekspertene har kommet frem til å ta med Anna i en program som dette. Det virket ikke som om hun har det bra med seg selv, og ekspertene burde egentlig kuttet henne ut. Jeg får vondt av henne. Det er ikke normalt å oppføre seg slik. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo offentlig på dplay i dag, må vi vente på at dere skal se den 21.30 på TV? Noen har bare pc og Det, det er tross alt det den legges ut først, blir litt som å vente på noen som skal se reprisen og ber andre om å ikke diskutere før det. Hvorfor ikke bare la være å gå inn i tråden før man har sett episoden?

Anonymkode: df34c...600

I de fleste trådene her, så diskuterer vi det som blir vist på TV. Trodde det var en vanlig regel i denne tråden? Selv om du ikke har TV, så kan du vel vente med å diskutere episoden FØR den er blitt visst på TV. Det er jo ikke slik at du må vente fordi vi skal se reprisen kl 21.30. Ikke alle har data.

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg tenker også at hun burde vært silt ut, men det blir vel bra TV, da. :vetikke: 

Helt enig. Også av hensyn til Geir. 

Til syvende og sist, er det jo han som er stuck med henne. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I de fleste trådene her, så diskuterer vi det som blir vist på TV. Trodde det var en vanlig regel i denne tråden? Selv om du ikke har TV, så kan du vel vente med å diskutere episoden FØR den er blitt visst på TV. Det er jo ikke slik at du må vente fordi vi skal se reprisen kl 21.30. Ikke alle har data.

Anonymkode: a6c3d...f0d

Du kan se på telefonen! :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Du kan se på telefonen! :nigo: 

Nei takk. Liten skjerm 

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Ja, jeg venter bare på episode 6, trodde jo lenge at den kom denne uken. :fnise: 

Skjønner du er skuffa😂

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Liten skjerm 

Anonymkode: a6c3d...f0d

Eller pc? 

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I de fleste trådene her, så diskuterer vi det som blir vist på TV. Trodde det var en vanlig regel i denne tråden? Selv om du ikke har TV, så kan du vel vente med å diskutere episoden FØR den er blitt visst på TV. Det er jo ikke slik at du må vente fordi vi skal se reprisen kl 21.30. Ikke alle har data.

Anonymkode: a6c3d...f0d

Jeg har TV, men i dagens samfunn er det mange som kun har PC og der der. Men nok avsporing.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Liten skjerm 

Anonymkode: a6c3d...f0d

Greit nok. Avtale/retningslinjer om evt spoiling ligger ikke i HI eller andre steder, bare så det er sagt. 

 

Jeg tenker det må være greit å diskutere etter at episoden er lagt ut. De fleste som deltar på KG har vel tilgang på enten PC/Mac, nettbrett eller telefon, mulig også Apple-TV eller chromecast. Om man foretrekker å se lineær TV er det jo greit nok, men jeg synes ikke det bør benyttes som argument for å begrense andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Jeg lurer på hva André har gjort som er så ille. 

Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan ekspertene har kommet frem til å ta med Anna i en program som dette. Det virket ikke som om hun har det bra med seg selv, og ekspertene burde egentlig kuttet henne ut. Jeg får vondt av henne. Det er ikke normalt å oppføre seg slik. 

Anonymkode: d5884...f59

Nei, hun virker ustabil. Sier det er eksprimente som gjør henne slik fremfor å ta ansvar for hvordan hun oppfører seg mot et annet menneske.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spilling når det allerede er offentlig gjort ved at episoden er lagt ut, hvorfor ikke vente med å gå inn i tråden, når det ikke har vært aktivitet her de siste dagene, så må dere jo ikke gå inn en time før det sendes på TV for å kjefte på de som har sett dagens episode et par timer før deg.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke spilling når det allerede er offentlig gjort ved at episoden er lagt ut, hvorfor ikke vente med å gå inn i tråden, når det ikke har vært aktivitet her de siste dagene, så må dere jo ikke gå inn en time før det sendes på TV for å kjefte på de som har sett dagens episode et par timer før deg.

Anonymkode: df34c...600

Jeg skjønner heller ikke det. Hvorfor blir vi bedt om å ikke diskutere når det bare er å avstå å klikke seg inn i tråden?!? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. 

Det har hendt flere ganger at andre har sett episoden lenge før meg. Om det er så viktig  å ikke bli spoilet, så hadde jeg bare tatt meg en pause fra tråden. Verre er det ikke. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke spilling når det allerede er offentlig gjort ved at episoden er lagt ut, hvorfor ikke vente med å gå inn i tråden, når det ikke har vært aktivitet her de siste dagene, så må dere jo ikke gå inn en time før det sendes på TV for å kjefte på de som har sett dagens episode et par timer før deg.

Anonymkode: df34c...600

Javel sjef. Er visst du bestemmer reglene i tråden. Da får jeg holde meg unna siden du/ dere bestemmer det

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun virker ustabil. Sier det er eksprimente som gjør henne slik fremfor å ta ansvar for hvordan hun oppfører seg mot et annet menneske.

Anonymkode: df34c...600

Ja, ren ansvarsfraskrivelse fra hennes side. Hun er nesten 40, men oppfører seg som fjortis. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel sjef. Er visst du bestemmer reglene i tråden. Da får jeg holde meg unna siden du/ dere bestemmer det

Anonymkode: a6c3d...f0d

Enig. Blir jo jaget ut her

Anonymkode: 8bc68...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Javel sjef. Er visst du bestemmer reglene i tråden. Da får jeg holde meg unna siden du/ dere bestemmer det

Anonymkode: a6c3d...f0d

Det er vel ingen som bestemmer her, men er det så urimelig at du ikke leser i tråden før du har sett? Det er ingen "regler" i HI, som tidligere påpekt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke spilling når det allerede er offentlig gjort ved at episoden er lagt ut, hvorfor ikke vente med å gå inn i tråden, når det ikke har vært aktivitet her de siste dagene, så må dere jo ikke gå inn en time før det sendes på TV for å kjefte på de som har sett dagens episode et par timer før deg.

Anonymkode: df34c...600

Vet du hva, jeg har aldeles ikke kjeftet. Flertallet ser det nok på TV i kveld og ikke via PC. Jeg spurte pent om det var mulig å ta hensyn til oss som ser det på TV, det var det visst ikke. Greit, da vet jeg det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...