Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns han er vimsete og lite reflektert, oppmerksom på helt feil ting. Hadde bare ikke klikket med en type person som han. Funker greit å forholde seg til med en armlengdes avstand på jobb, men ikke døgnet rundt og tett på seg. For meg. Forstår Anna. Kan nok virke sært i noens øyne, men det er altså noen folk man bare er totalt mismatch med som folketyper og da kan man ikke tvinge seg til å like noen når de går en på nervene og har så forskjellige tanker og refleksjoner enn en selv.

Men har ingen tvil om at han vil være en god kjæreste som er mere lik han eller tolerer forskjellene bedre.

Anonymkode: e5d31...a53

Da forstår jeg virkelig ikke hvordan ekspertene har koblet de to. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært gøy å søke, bare for å se om man kommer videre, og alt man må svare på av spørsmål, intervjuer osv. For å se hvor nøye de er. Er jo bare å trekke seg, får man tilbud om å være med.

Anonymkode: f0364...dd5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninne? Hater du henne?

Anonymkode: 2627c...042

Tips: har nan en venninne som man hater, så meld de på GMFB 🙊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns han er vimsete og lite reflektert, oppmerksom på helt feil ting. Hadde bare ikke klikket med en type person som han. Funker greit å forholde seg til med en armlengdes avstand på jobb, men ikke døgnet rundt og tett på seg. For meg. Forstår Anna. Kan nok virke sært i noens øyne, men det er altså noen folk man bare er totalt mismatch med som folketyper og da kan man ikke tvinge seg til å like noen når de går en på nervene og har så forskjellige tanker og refleksjoner enn en selv.

Men har ingen tvil om at han vil være en god kjæreste som er mere lik han eller tolerer forskjellene bedre.

Anonymkode: e5d31...a53

Har du noen konkrete eksempler å vise til, slik som andre "underbygger" sine påstander her?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns han er vimsete og lite reflektert, oppmerksom på helt feil ting. Hadde bare ikke klikket med en type person som han. Funker greit å forholde seg til med en armlengdes avstand på jobb, men ikke døgnet rundt og tett på seg. For meg. Forstår Anna. Kan nok virke sært i noens øyne, men det er altså noen folk man bare er totalt mismatch med som folketyper og da kan man ikke tvinge seg til å like noen når de går en på nervene og har så forskjellige tanker og refleksjoner enn en selv.

Men har ingen tvil om at han vil være en god kjæreste som er mere lik han eller tolerer forskjellene bedre.

Anonymkode: e5d31...a53

Hva er det egentlig som er vimsete med han? Og lite reflektert oppmerksom på feil ting? Han har da ikke gjort annet av det som fremgår på TV å være snill omsorgsfull og helt normal. Han er interessert i idrett og musikk når ble det feil? Hva er så reflektert ved Anna? Eneste hun har sagt er at hun er fornøyd med seg selv vil ha en mannemann og er i mot likestilling og strikker mye, er jo ikke akkurat så dyp og avansert hun? I tillegg ser hun konstant feil der andre ikke ser noe.

Anonymkode: 08815...b98

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig som er vimsete med han? Og lite reflektert oppmerksom på feil ting? Han har da ikke gjort annet av det som fremgår på TV å være snill omsorgsfull og helt normal. Han er interessert i idrett og musikk når ble det feil? Hva er så reflektert ved Anna? Eneste hun har sagt er at hun er fornøyd med seg selv vil ha en mannemann og er i mot likestilling og strikker mye, er jo ikke akkurat så dyp og avansert hun? I tillegg ser hun konstant feil der andre ikke ser noe.

Anonymkode: 08815...b98

Er i mot likestilling? Har ikke jeg sett noe om? 

Anonymkode: 55149...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i mot likestilling? Har ikke jeg sett noe om? 

Anonymkode: 55149...791

 

2 timer siden, Arkana skrev:

Hvor får du det fra at hun er mot likestilling? :klo:

Det så hun da de satt i sengen etter bryllupsnatten, hun mente at hun likte tradisjonelle kjønnsroller og at hun liker forskjell mellom mann og kvinne.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det så hun da de satt i sengen etter bryllupsnatten, hun mente at hun likte tradisjonelle kjønnsroller og at hun liker forskjell mellom mann og kvinne.

Anonymkode: df34c...600

Hun snakket jo bare om egne preferanser. At hun selv helst vil være hjemmeværende eller hva hun nå ønsker (hun har ikke sagt det da) er jo ikke det samme som å generelt være mot likestilling. Likestilling innebærer at det også er lov å velge tradisjonelt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arkana skrev:

Hun snakket jo bare om egne preferanser. At hun selv helst vil være hjemmeværende eller hva hun nå ønsker (hun har ikke sagt det da) er jo ikke det samme som å generelt være mot likestilling. Likestilling innebærer at det også er lov å velge tradisjonelt. 

Jeg har ikke påstått det heller, bare oppgav det hun selv sa☺

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 5 er nå lagt ut på Dplay😁

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Episode 5 er nå lagt ut på Dplay😁

Anonymkode: df34c...600

Kan noen legge ut noe i en sånn spoiler-greie hva som skjer?

Så man ikke spioler direkte i tråden, men den som vil kan lese?

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen legge ut noe i en sånn spoiler-greie hva som skjer?

Så man ikke spioler direkte i tråden, men den som vil kan lese?

Anonymkode: bb2a9...0c3

Du kan se det gratis på dplay😊Vet ikke hvordan man lager sånn spoiler like som en annen fikk til her.

Anonymkode: df34c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan se det gratis på dplay😊Vet ikke hvordan man lager sånn spoiler like som en annen fikk til her.

Anonymkode: df34c...600

Visste ikke at det var gratis! 😂

Trodde det var som TV2 Sumo hvor man må betale sjukt mye penger.

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe av episodene.. Den episode 5 så jeg for en uke siden, men den ser ut som den har blitt lagt ut i dag!!??

Anonymkode: a18d8...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke noe av episodene.. Den episode 5 så jeg for en uke siden, men den ser ut som den har blitt lagt ut i dag!!??

Anonymkode: a18d8...41b

Ja, 5 er dagens Episode, det var en feil at den ble lagt ut sist uke.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arkana skrev:

Vær snill å ikke skrive hva som skjer før episoden har blitt vist på TV. 

Den er jo offentlig på dplay i dag, må vi vente på at dere skal se den 21.30 på TV? Noen har bare pc og Det, det er tross alt det den legges ut først, blir litt som å vente på noen som skal se reprisen og ber andre om å ikke diskutere før det. Hvorfor ikke bare la være å gå inn i tråden før man har sett episoden?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så episoden forrige uke, men var ikke klar over at det var en feil at den ble lagt ut, så jeg har uforvarende spoilet masse tidligere i tråden. 

 

Men ja, dette programmet er gratis på Dplay. Bare å laste ned appen (krever at man oppretter brukerkonto, men ingen penger) og så kan man se! Fort dere da, er spent på hva dere andre tenker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg så episoden forrige uke, men var ikke klar over at det var en feil at den ble lagt ut, så jeg har uforvarende spoilet masse tidligere i tråden. 

 

Men ja, dette programmet er gratis på Dplay. Bare å laste ned appen (krever at man oppretter brukerkonto, men ingen penger) og så kan man se! Fort dere da, er spent på hva dere andre tenker! 

Så jo litt fra episode 6 på slutten, og synes Anna topp det hele der, når man ikke trodde det kunne bli værret liksom.

Og lurer på hva Isabel klikker for, sikker hennes måte å få ut følelser på etter å ha jattet med på klengingen til Andre.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...