Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo konseptet, da. Flytte sammen hos den ene. Deretter ut og kjøpe noe møbler/interiør sammen. Og så møte slekt og venner. 

Sånn er oppskriften i denne serien. 

Anonymkode: 1e04a...9a1

Vet det, men den jeg siterte mente det var hjemme hos Andre, ville bare kommentere det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, LilleLerke skrev:

Noen som vet hva Isabel jobber med?

Forretningsfører, utdannet revisor.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er både fascinerende men mest skuffende etter å ha lest de utroligste meninger om folka i denne serien her, er jo at de aller fleste kritiserer disse menneskene for å ikke å være åpne. Men jeg ser ikke så mye åpenhet hos dere. Alt fra kritikk på hvor man bor - til om man ikke har egen leilighet, til å dømme folk ut i fra 5 TV-timer fra disse menneskenes liv. Jeg synes disse folka er modige som tar oss med inn i den skumle prosessen det er å møte noen og sånn sett gir oss sjansen til kanskje å kjenne oss igjen og se oss selv litt utenfra. jeg kjenner meg i alle fall igjen i mange av de- fra ulike forhold. Til å få helt (kanskje urasjonell) hetta av noens personlighet- hetta over småting- før du vet om det kan bli noe mer- til det å være overvelda av både fine følelser og vanskelige følelser. Er alle dere andre her totalt ukompliserte mennesker som aldri gjør noe feil og lever i perfekte forhold der dere aldri krangler? Jeg bare lurer .....

Anonymkode: 14db5...476

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er både fascinerende men mest skuffende etter å ha lest de utroligste meninger om folka i denne serien her, er jo at de aller fleste kritiserer disse menneskene for å ikke å være åpne. Men jeg ser ikke så mye åpenhet hos dere. Alt fra kritikk på hvor man bor - til om man ikke har egen leilighet, til å dømme folk ut i fra 5 TV-timer fra disse menneskenes liv. Jeg synes disse folka er modige som tar oss med inn i den skumle prosessen det er å møte noen og sånn sett gir oss sjansen til kanskje å kjenne oss igjen og se oss selv litt utenfra. jeg kjenner meg i alle fall igjen i mange av de- fra ulike forhold. Til å få helt (kanskje urasjonell) hetta av noens personlighet- hetta over småting- før du vet om det kan bli noe mer- til det å være overvelda av både fine følelser og vanskelige følelser. Er alle dere andre her totalt ukompliserte mennesker som aldri gjør noe feil og lever i perfekte forhold der dere aldri krangler? Jeg bare lurer .....

Anonymkode: 14db5...476

Er det for svaksynte dette innlegget eller?

Anonymkode: a6a78...18b

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det for svaksynte dette innlegget eller?

Anonymkode: a6a78...18b

Virker sånn. Orker ikke å lese innlegget. Ble for slitsomt 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vurderer å melde seg på neste sesong? Jeg må si at ekspertene har bommet så langt. 

Jeg vurderer å melde en venninne. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

 

Det er ikke i Groruddalen eller på Romsås. Det er på Trosterud nære marka.

Anonymkode: df34c...600

Trosterud er i Groruddalen. Groruddalen er bydelene Alna, Bjerke, Grorud og Stovner.

Anonymkode: 49b79...ccd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg har sett reklamen for neste episode og jøye meg..... :ohmy: Geir spør hvorfor Anna irriterer seg så over han og hun klarer da å si "det egner seg ikke på tv" 

Hadde ALDRI orket å date en som var SÅ usikker, skeptisk og bare vanskelig. Som ikke kan gi meg et ordentlig svar. Geir må jo bli både forvirret og usikker. Ikke lett å please den dama

Geir har nok gjort noe som ikke har kommet frem på TV. Og ut fra det som har kommet frem på TV så hadde jeg også irritert meg grønn av å tilbringe hele dager med han.

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Geir har nok gjort noe som ikke har kommet frem på TV. Og ut fra det som har kommet frem på TV så hadde jeg også irritert meg grønn av å tilbringe hele dager med han.

Anonymkode: e5d31...a53

Hvorfor hadde du blitt irritert??

Anonymkode: 30f4e...703

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Geir har nok gjort noe som ikke har kommet frem på TV. Og ut fra det som har kommet frem på TV så hadde jeg også irritert meg grønn av å tilbringe hele dager med han.

Anonymkode: e5d31...a53

Hva er galt med Geir? Det kan godt hende at Anna er sosialt handikappet grunnet manglende oppdragelse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vurderer å melde seg på neste sesong? Jeg må si at ekspertene har bommet så langt. 

Jeg vurderer å melde en venninne. 

Anonymkode: d5884...f59

Uff nei.. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som vurderer å melde seg på neste sesong? Jeg må si at ekspertene har bommet så langt. 

Jeg vurderer å melde en venninne. 

Anonymkode: d5884...f59

Venninne? Hater du henne?

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninne? Hater du henne?

Anonymkode: 2627c...042

Hun har villet være med siden sesong 1, men syns det var kleint å melde på selv. Så hun har bedt meg gjøre det😊 

Jeg er selv skeptisk til konseptet. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har villet være med siden sesong 1, men syns det var kleint å melde på selv. Så hun har bedt meg gjøre det😊 

Jeg er selv skeptisk til konseptet. 

Anonymkode: d5884...f59

Åja :fnise:

Anonymkode: 2627c...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Geir har nok gjort noe som ikke har kommet frem på TV. Og ut fra det som har kommet frem på TV så hadde jeg også irritert meg grønn av å tilbringe hele dager med han.

Anonymkode: e5d31...a53

Da er jeg sikker på at Anna hadde klaget på fremstillingen, virker som de er ganske redelige i hva de velger å publisere. Det var vært fall tidligere deltakere sagt.

Anonymkode: df34c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja :fnise:

Anonymkode: 2627c...042

Hun har meldt seg på alt av realityprogrammer, men kommer aldri med😂 

Men nå som jeg endelig har fått med meg dette programmet, tenker jeg at dette er kanskje noe for henne. At det får henne til å se på menn på andre måter enn det ytre og materialistiske. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hadde du blitt irritert??

Anonymkode: 30f4e...703

Syns han er vimsete og lite reflektert, oppmerksom på helt feil ting. Hadde bare ikke klikket med en type person som han. Funker greit å forholde seg til med en armlengdes avstand på jobb, men ikke døgnet rundt og tett på seg. For meg. Forstår Anna. Kan nok virke sært i noens øyne, men det er altså noen folk man bare er totalt mismatch med som folketyper og da kan man ikke tvinge seg til å like noen når de går en på nervene og har så forskjellige tanker og refleksjoner enn en selv.

Men har ingen tvil om at han vil være en god kjæreste som er mere lik han eller tolerer forskjellene bedre.

Anonymkode: e5d31...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er søknadsskjema for neste sesong lagt ut.

https://www.shortaudition.com/Gift-ved-forste-blikk-2018

Kjenner det hadde vært interessant å være flue på veggen til hvordan utvelgelsen egentlig foregår, men har både kjæreste og ekstremt lite lyst til å være på TV så...

Anonymkode: 4b7ba...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...