Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Han bor på Romsås, bare sjekk gule sider 🙂

Anonymkode: 92e2a...269

Bilde av blokkene er fra Trosterud, merkelig å bruke det da?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bodd på Hovseter, og bor mye heller på østkanten da. Er så mange narkomane der, og mye bråk. Er det stedet jeg har følt meg mest utrygg. Og jeg har bodd flere steder på østkanten og.

Anonymkode: f0364...dd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere tapere som sitter hjemme og må skrive dritt om deltakere her inne... Skaff dere et liv! Dere har tydeligvis lite å finne på...Greit å diskutere, men å skrive negative kommentarer passer seg ikke i virkeligheten ei heller på en nettside. La oss holde det på et voksent nivå. 

Ellers hurra for kjærligheten. Håper deltakerne finner ut av dette, i programmet eller utenom. :)

Anonymkode: 765b2...ba2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd på Hovseter, og bor mye heller på østkanten da. Er så mange narkomane der, og mye bråk. Er det stedet jeg har følt meg mest utrygg. Og jeg har bodd flere steder på østkanten og.

Anonymkode: f0364...dd5

Serr? Er det skikkelig uglamorøst? 

Anonymkode: 21ce3...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tapere som sitter hjemme og må skrive dritt om brukerne her inne... Skaff dere et liv! Dere har tydeligvis lite å finne på...Greit å diskutere, men å skrive negative kommentarer passer seg ikke i virkeligheten ei heller på en nettside. La oss holde det på et voksent nivå. 

Ellers hurra for kjærligheten. Håper deltakerne finner ut av dette, i programmet eller utenom. :)

Anonymkode: 765b2...ba2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var feil med leiligheten til Geir egentlig. Så ut som hun reagerte på noe inne. Stor tv? Kan vel ikke være det?

Anonymkode: 17965...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var feil med leiligheten til Geir egentlig. Så ut som hun reagerte på noe inne. Stor tv? Kan vel ikke være det?

Anonymkode: 17965...fc4

Vet ikke. Hun talte gitarene og kommenterte TV-en og slo plutselig om. Sa hun hadde vært gira på å flytte sammen, men ikke nå lenger (elns). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere bodd på Hovseter. Det er et helt normalt område med helt normale folk. Det er på ingen måte slik at det kryr av narkomane (noen er det jo, men de holder seg for seg selv) og vi opplevde aldri bråk. Uansett synes jeg man godt kan la være å snakke nedsettende om hvor andre velger å bo, særlig når det handler om ens egen personlige oppfatning og ikke noen fasit. 

Endret av Arkana
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bydel bor Anna?

Anonymkode: d5884...f59

Bor hun ikke på Majorstua? Tvers overfor Meny Colosseum. Man kunne til og med se baldakinen over inngangsdøren fra soverommet hennes. 

Anonymkode: b92b3...967

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på fb siden og så at ekspertene gir single tips om å finne en partner.. Dersom jeg hadde vært singel tror jeg ikke at jeg ville tatt så mange tips fra dem 😋

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift ved første slikk, hadde vært et kulere program.

Anonymkode: cb23d...a71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift ved første slikk, hadde vært et kulere program.

Anonymkode: cb23d...a71

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor hun ikke på Majorstua? Tvers overfor Meny Colosseum. Man kunne til og med se baldakinen over inngangsdøren fra soverommet hennes. 

Anonymkode: b92b3...967

Jeg tror du har rett. I første program stod hun på balkongen og så utover det som må ha vært Majorstuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Arkana skrev:

Uansett synes jeg man godt kan la være å snakke nedsettende om hvor andre velger å bo, særlig når det handler om ens egen personlige oppfatning og ikke noen fasit. 

Enig. Blir helt matt av andre som må rakke ned på hvor andre bor, bare fordi de ikke selv ville ha bodd der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Vet ikke. Hun talte gitarene og kommenterte TV-en og slo plutselig om. Sa hun hadde vært gira på å flytte sammen, men ikke nå lenger (elns). 

Hun virker VELDIG skeptisk da hun fikk se tvn hans i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Christy89 skrev:

Enig. Blir helt matt av andre som må rakke ned på hvor andre bor, bare fordi de ikke selv ville ha bodd der

Forsåvidt enig, men her handler det vel mer om å skjønne hvorfor noen av deltakerne ikke vil bo i leiligheten til sin ektefelle.

De som bor i Groruddalen bor ikke et ideelt sted når man som hvitt par planlegger å få barn. Det er fakta at man blir en minoritet når det kommer til hudfarge og språk, skolene ikke har godt rykte og at boligområdene ansees for å være utrygge. 

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig, men her handler det vel mer om å skjønne hvorfor noen av deltakerne ikke vil bo i leiligheten til sin ektefelle.

De som bor i Groruddalen bor ikke et ideelt sted når man som hvitt par planlegger å få barn. Det er fakta at man blir en minoritet når det kommer til hudfarge og språk, skolene ikke har godt rykte og at boligområdene ansees for å være utrygge. 

Anonymkode: bb2a9...0c3

Har Anna og Geir tenkt å få barn? :klo:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig, men her handler det vel mer om å skjønne hvorfor noen av deltakerne ikke vil bo i leiligheten til sin ektefelle.

De som bor i Groruddalen bor ikke et ideelt sted når man som hvitt par planlegger å få barn. Det er fakta at man blir en minoritet når det kommer til hudfarge og språk, skolene ikke har godt rykte og at boligområdene ansees for å være utrygge. 

Anonymkode: bb2a9...0c3

De skal jo ikke no bo der før alltid, det er jo bare for å bli kjent, også kan man jo flytte sammen til felles bolig. Alt man skal lage problemer av.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Christy89 skrev:

Hun virker VELDIG skeptisk da hun fikk se tvn hans i alle fall

Skeptisk til en TV? Ikke rart man er singel, laget problemer av alt.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...