AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Håper å få hjelp av noen klarsynte her: Jeg flyttet ca 10 mil, og tok med meg katten. Dette var i slutten av august 2015. Vi hadde den inne i noen dager før vi slapp den ut, sikkert altfor tidlig. Den forsvant og ble borte, og all leting og lapper på oppslagstavler var nytteløst. Jeg ringte også noen klarsynte uten at dette hjalp. Jeg regner med at enten så er katten død eller funnet et nytt hjem, men håper den dukker opp igjen. Det er jo lenge siden, men håper noen kan hjelpe meg. Slik er katten: - Liten hunnkatt, ca 9 år nå. - Svart med hvit stripe rundt halsen og på bena. - Langhåret Her er bilde av den: Anonymkode: 7992d...38f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Har sett en veldig lik katt i en leilighet hos noen jurister i Bergen Anonymkode: b9e23...dcf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett en veldig lik katt i en leilighet hos noen jurister i Bergen Anonymkode: b9e23...dcf Vi har en veldig lik katt hos oss, samme kjønn og alder. Men det er vår katt som vi har hatt siden hun var kattunge. Poenget mitt er at det kan være ganske skummelt å antyde at folk har katten til ts. Sorte og hvite katter er nokså vanlige og kan ligne hverandre veldig. Anonymkode: a7dae...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Håper å få hjelp av noen klarsynte her: Jeg flyttet ca 10 mil, og tok med meg katten. Dette var i slutten av august 2015. Vi hadde den inne i noen dager før vi slapp den ut, sikkert altfor tidlig. Den forsvant og ble borte, og all leting og lapper på oppslagstavler var nytteløst. Jeg ringte også noen klarsynte uten at dette hjalp. Jeg regner med at enten så er katten død eller funnet et nytt hjem, men håper den dukker opp igjen. Det er jo lenge siden, men håper noen kan hjelpe meg. Slik er katten: - Liten hunnkatt, ca 9 år nå. - Svart med hvit stripe rundt halsen og på bena. - Langhåret Her er bilde av den: Anonymkode: 7992d...38f Har du etterlyst den på dyrebar.no og lokale facebook-grupper for savnede dyr? Hvor forsvant den fra? Håper du finner den <3 Har du undersøkt i området dere flyttet fra? Katter drar ofte hjemover. Anonymkode: e12dd...b21
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du etterlyst den på dyrebar.no og lokale facebook-grupper for savnede dyr? Hvor forsvant den fra? Håper du finner den <3 Har du undersøkt i området dere flyttet fra? Katter drar ofte hjemover. Anonymkode: e12dd...b21 Ja, jeg etterlyste den på dyrebar.no og i lokalavisa. Vi bor på Østlandet, så den har nok ikke kommet seg til Bergen, jfr. innlegget over. Jeg hadde håpet at den skulle kommet tilbake der den kom fra, men det er jo 10 mil og trafikkerte veier. Nå har det gått så langt tid at jeg har nærmest gitt opp, men hadde vært svært gledelig om den dukket opp igjen! Anonymkode: 7992d...38f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Ta kontakt med Toppen Dyrehealng på facebook, hun er flink. Anonymkode: b54c0...bed
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Ser et skogholt og virker som det er en stor, høy, litt firkantert sten rett før (virkelig rett før) du går inn i selve skogholtet. Ca.3-4 meter høy, og som barn klatrer oppå. Tror det er noen hus i nærheten. Vet ikke om katten er i skogen eller området rundt stenen. Følelse av at det ikke er så langt unna der du bor. Anonymkode: 4be1e...a39 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Får opp at den lever og har det godt. Anonymkode: 134e2...e91 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Tusen takk for svar! Idag kjørte jeg forbi en katt som lignet veldig, - jeg stoppet bilen midt i veien og ropte på den, men så kom det en bil imot og da forsvant den. Det er i et boligstrøk, med en nedlagt stasjon med skog rundt like ved. Vet ikke om det er noen steiner der, men skal sjekke. Godt dere får opp at den lever, - hadde håp om at den skulle finne noen å bo hos. Jeg skal ta meg en tur i det området igjen og se om jeg finner den. Ellers er det et annet skogområde ikke langt unna der hvor det er satt opp steiner så ikke biler skal kjøre inn i en vei, men de steinene er ikke så høye. Det er forøvrig et område jeg ble anbefalt av en klarsynt like etter at katten forsvant. Der er det også en bekk, og hus i nærheten. Anonymkode: 7992d...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå