AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Hei! Jeg bestemte meg for å starte på diett og trene for ca en måned siden. Jeg veide da 90.6 kg, og nå veier jeg 82 kg. Jeg startet den 8 Januar, så det vil si at det har gått 5 uker. Hvor mye av dette er vann? Sånn ca hvor mange av disse kiloene jeg har "mistet" tror dere er andre ting enn fett? Anonymkode: 04c63...820
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Det var mye. Det første som forsvinner er væske. Ikke lurt å gå ned så mye på en gang. Du klarer det, men du må fortsette. Du får de fort på igjen, om du ikke tar vektnedgang på lang sikt Anonymkode: 4c6d0...001
Atrix Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Syntes du har vært flink! Nå må du ikke gi opp, men jobbe for enten: a) beholde vekttapet b) gå ned ytterligere
Ild Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Det er lurt å kjøpe seg en vekt som måler dette (fett, vann, muskler), tror ingen på kg kan gi deg et svar du kan stole på vedr dette. Slike vekter får du kjøpt "over alt" feks på elkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå