AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Kan man opprette det i banken uten utleier? Jeg er leietaker og trenger vel egentlig bare ha med kontrakt? Anonymkode: d1e98...5ee
Live88 Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Nei, både utleier og leietaker må være tilstede! Husk at kontoen SKAL stå i navnet til LEIETAKER! Huseier betaler som regel depositumet det koster å opprette en sånn konto! Husk gyldig legitimasjon og signert leiekontrakt 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Nei begge parter må ha kontakt med banken. Jeg som utleier selv pleier å be leietaker om å gå i min bank og opprette en depositumskonto (kan gjøres på nettet) og så sette inn depositum der. Da får jeg som utleier melding om å bekrefte via BankId på mobil. Og som personen over skriver så er det utleier som skal betale gebyr for opprettelsen av konto (3-400 kr). Endret 15. februar 2018 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Man kan vel få det elektronisk? Anonymkode: f7db0...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå