AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Har levd veldig usunt en periode nå etter ett brudd. Har trøstet meg med potetgull og sjokolade, og har lagt på meg 5 kg noe jeg ikke trives med. Kroppen føles heller ikke bra av alt sukkeret og fettet. Hvor realistisk er det å gå ned 5 kg på 5 uker ved å spise slik til jeg er nede på min vanlige vekt? 1 boks cottage cheese med litt oppkuttet eple og bær 1 grovt rubdstykke med makrell i tomat 1 porsjon middag (wok, fisk med grønnsaker osv) litt kos på fredag og lørdag. Tror dere 5 kg er vekk på 5 uker av å spise dette? Anonymkode: 0a30d...aeb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Du må spise mer enn det der Anonymkode: f1d91...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Gå tilbake til slik du spiste før. Da vil kroppen gå tilbake til gammel vekt. Det vil på sikt fungere mye bedre enn en diett, og sannsynligvis vil det skje raskt. Vil du gjøre litt ekstra ville jeg heller gått for fysisk aktivitet, i stedet for å tulle med matinntaket og risikere en evig runde med dietter, jojoslanking, fråtsing og usikkerhet på hva som er nok mat. Anonymkode: ca120...ab6 2
WubWub Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Jeg har regnet ut at kostholdet du ønsker legge opp til totalt er 1050 kcal per dag. Tråden er rapportert. Oppfordrer deg til å spise en god del mer enn det der
Pringle Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Å holde seg til en sånn diett - hver dag i fem uker - spør deg selv om det er realistisk! Det høres ihvertfall kjedelig ut, og hvor mange kalorier er det? Men om det er realistisk å gå ned fem kilo på fem uker, er avhengig av om du var overvektig fra før. Da er det realistisk. Hvis du var normalvektig, er det ikke realistisk.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Bare kutt ut sjokolade og potetgull til hverdags og spis det du gjorde før, så vil du gå ned igjen. Med kostholdet du skisserer her vil du rase ned i vekt, og så sikkert gå opp igjen når du ikke orker å sulte deg lenger.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Var slank, nå er jeg smålubben. 5 kg syntes veldig på meg. Noe er nok vann også. Ja det er lite kalorier, men kun frem til å nå vekta jeg hadde. Deretter øke forsiktig til vedlikeholdsvekt. Anonymkode: 0a30d...aeb
Pringle Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var slank, nå er jeg smålubben. 5 kg syntes veldig på meg. Noe er nok vann også. Ja det er lite kalorier, men kun frem til å nå vekta jeg hadde. Deretter øke forsiktig til vedlikeholdsvekt. Anonymkode: 0a30d...aeb Da er det urealistisk. Det du skisserer er alle slankeres fantasi, som alltid blir et mareritt: Spise for lite og så miste konstrollen og overspise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå