Gjest N-Nøff Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Her holdes de helt korte, har prøvd lange, men det er bare så forferdelig ubehagelig. Og neglelakk? Glem det
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Jeg hadde lange når jeg var 12-13, men startet med kampsport og der må man ha korte negler. Aldri taklet å ha lange etter det, er så vant med korte at det er eneste som funker. Neglelakk derimot er ikke noe problem Går litt i perioder, av og til konstant og av og til måneder uten. Anonymkode: 3060c...ccd
minikrølla Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 I perioder klarer jeg å ha lange negler, men da må jeg som regel ta på lakk slik at jeg blir litt mindre fristet til å klippe de vekk. Har nesten alltid helt kortklippet negler, rett og slett siden det er mer ordentlig med tanke på hagearbeid osv.
Gjest Saul Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Orker å ha lange negler fordi jeg er for lat til å klippe de...
Majott Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Helt korte og uten lakk. Jeg gidder ikke å bruke tid på negler. Og det er veldig ubehagelig og upraktisk med lange negler for meg. Jeg har neglelakk i flere flasker, men lakker kun negler når jeg skal i selskap/fest. Jeg grøsser helt når jeg ser "klør" hos andre. Særlig lange og spisse negler. Kan ikke se for meg at menn uten fetisjer synes at det er fint.
Gjest BethD Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha Kylie Jenner lengde på neglene sine. Forstår det ikke. Hvordan tørker man seg i ræva med de liksom?!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 3 timer siden, BethD skrev: Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha Kylie Jenner lengde på neglene sine. Forstår det ikke. Hvordan tørker man seg i ræva med de liksom?! Kanskje det er derfor hun har de lange neglene? Pirke ut resterende bæsj. Anonymkode: 1d3c4...642
Elektra's Complex Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Det spørs jo litt hva du synes er lange, da. Jeg takler ikke sånne lange Insta-negler, men synes ikke at helt nedklipte er noe pent. Noen mm over fingerneglene er perfekt for min del.
Gjest Peanut Skrevet 17. februar 2018 #9 Skrevet 17. februar 2018 På 15. februar 2018 den 18.17, BethD skrev: Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha Kylie Jenner lengde på neglene sine. Forstår det ikke. Hvordan tørker man seg i ræva med de liksom?! Man tørker seg i stumpen akkurat som alle andre Jeg har hatt 1 cm lange før, og jeg kunne skifte dekk på bilen liksom
Gjest BethD Skrevet 17. februar 2018 #10 Skrevet 17. februar 2018 27 minutter siden, Peanut skrev: Man tørker seg i stumpen akkurat som alle andre Jeg har hatt 1 cm lange før, og jeg kunne skifte dekk på bilen liksom Haha ja regner jo med det skjer på samme måte 😂 Det er vel trening som må til men jeg skjønner det ikke. Spesielt ikke å trykke på telefonen !
Gjest Peanut Skrevet 17. februar 2018 #11 Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, BethD skrev: Haha ja regner jo med det skjer på samme måte 😂 Det er vel trening som må til men jeg skjønner det ikke. Spesielt ikke å trykke på telefonen ! Siden jeg gror egne, og ikke får noe oppå, så er det kun tilvenning. Å trykke på telefonen så bruker jeg siden av begge tomlene. Merker fingerputen blir mer sensitiv når neglene er lengre også.
Gjest N-Nøff Skrevet 17. februar 2018 #12 Skrevet 17. februar 2018 22 timer siden, Elektra's Complex skrev: Det spørs jo litt hva du synes er lange, da. Jeg takler ikke sånne lange Insta-negler, men synes ikke at helt nedklipte er noe pent. Noen mm over fingerneglene er perfekt for min del. Alt over 2 mm
GulSitron Skrevet 17. februar 2018 #13 Skrevet 17. februar 2018 Jeg synes ikke mine hender kler å ha lange negler. Synes neglene mine er så breie og myke så det blir ikke noe pent. + at jeg jobber på sykehjem og lange negler er veldig uhygienisk
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #14 Skrevet 17. februar 2018 Jeg liker å ha korte negler. Det er mer delikat. Jeg klipper, filer, peeler, oljer og smører. Børster under neglene daglig. Hvis man er sunn og frisk, syns det på neglene og da trenger man ikke lakk. Jeg hater det. Jeg grøsser innvendig når jeg ser folk med lange negler. Hvis man spiller gitar skjønner jeg greia med lange negler. Men kun da. Anonymkode: a4dcc...9c6 1
applestories Skrevet 17. februar 2018 #15 Skrevet 17. februar 2018 Mine er midt i mellom, noen ganger lange - så brekker en , så en til, da ser det best ut at alle har blitt lik lengde frem til de vokser ut igjen. At de blir lange har jeg aldri opplevd som et problem. Bare synd at det ikke varer for lenge, for du kan være sikker på at da knekker en av dem fra siden og blir superkort. Jeg synes det er verre med korte negler - fingertuppene blir så veldig følsomme. Det er kanskje fordi jeg må ha minst 3mm med hvitt på neglene for at skal nå utover fingertuppene.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #16 Skrevet 17. februar 2018 Det er en vanesak. Nå er de ikke kjempelange, men synes de ser finest ut med 2-4mm lengde. Har en stillesittende jobb, hushjelp, og treningen består av jogging, så ingenting i hverdagen som gjør at lengde eller lakk lett blir ødelagt. Neglelakk bruker jeg nesten alltid, er generelt glad i pynt, sminke og klær. Det verste jeg vet er negler med neglelakkrester, negler i ulike lengder eller flisete negler. Men synes både lange med fin lakk, og korte velpleide negler, er pent. Anonymkode: 1b778...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå