Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig ikke godt nok å søke permisjon fra bachelorstudiet man tar ved siden av jobb når man har blitt arbeidsledig? Må man avslutte hele greien for å få dagpenger? Tragisk. Der røk den bacheloren... fått avslag på dagpenger fordi jeg er student. Enda jeg har søkt permisjon og fikk bekreftet på tlf til nav at det skulle være godt nok. 

Kan jo ikke ta sjansen på å klage heller. Må ha penger.

Anonymkode: 865fc...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta opp studielån som alle oss andre.

Skrevet

Hva skal vi Lånekassen når vi har Nav til å finansiere studiene våre?

Anonymkode: ca96b...514

• Liker 1
Skrevet

Søk ekstrajobb i helsevesenet, der er det gode penger å hente imens man studerer.

Anonymkode: 47e0c...f7c

• Liker 1
Skrevet

Nav skal betale mens du studerer og slapper av? Hehe, heldigvis fungerer det ikke slik. Ta opp studielån som alle andre eller skaff deg jobb.

Anonymkode: eb038...03d

• Liker 1
Skrevet

Nja.. noen tenker kanskje litt ensportet her. Selvsagt skal ikke NAV finansiere studier fordi man ikke gidder å ta opp lån, men TS sier jo at hun har søkt permisjon fra studiene for å kunne motta dagpenger.

Jeg jobber 100% og studerer 50% fordi jeg har lyst til å utvikle meg. Jeg har hus og barn har derfor bevisst valgt å ikke studere fulltid. Det har jeg ikke råd til. 

Om jeg skulle miste jobben, er det da fair at jeg ikke skal få dagpenger fordi jeg har vært flink å studere samtidig? Jeg behøver da penger vel så mye som noen som kun jobber? 

Man blir straffer for å være flink. Det skal visst ikke lønne å gjøre noe som helst mer enn normalen...

Anonymkode: 1ae9b...5ea

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...