*Vakker* Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Nå i sommer er det massevis av farger. Liker du moten som er nå? Jeg er sjeleglad. Har vært farger årene før også, men i år syns jeg det i grunn er best! Hva syns dere om sommermoten nå? Selv er jeg hekta på turkise, grønt og rosa. Hva med dere? Noen farger som dere liker spesielt?
*Vakker* Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2005 Overskriften ble feil. Kan du moderator skifte den til: "Liker du årets sommermote?"
Fat Sally Lee Skrevet 12. februar 2005 #3 Skrevet 12. februar 2005 Overskriften ble feil. Kan du moderator skifte den til: "Liker du årets sommermote?" Du kan endre selv - Bare klikk på "Endre" knappen øverst i hjørnet på åpningsinnlegget, så kan du redigere så mye du vil Og ja; Jeg liker årets vår/sommermote! Ikke mye jeg har sett enda, men det lover bra
Gjest Aurélie Skrevet 12. februar 2005 #4 Skrevet 12. februar 2005 Joda, farger går greit, men jeg er rimelig blek året rundt, så kler vel ikke knæsjfarger så godt. Men liker duse rosafarger og turkis. Det har det jo vært mye av i hele vinter synes jeg. Cowboybootsene som herjer i vår kommer jeg nok glatt til å styre unna.
Arkana Skrevet 12. februar 2005 #5 Skrevet 12. februar 2005 Jeg kan ikke fordra pastellfarger. Jeg kler best varme farger, og liker best dype rødfarger, sterke blåfarger o.l. Har ikke fått med meg hva årets mote er, det bryr jeg meg ikke om. Man følger da ikke moten til tross for at det ikke kler deg, jeg bruker klær som passer meg samme hva moten er.
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #6 Skrevet 12. februar 2005 vet ikke hva årets mote er, men det var mye farger i fjord og, så da er det kanskje noe av det samme? Så leng jeg fortsatt kan finne de rosa og lyseblå klærne i butikken er jeg ganske fornøyd
Søtpotita Skrevet 12. februar 2005 #7 Skrevet 12. februar 2005 eeeeelskar fargar og ja, det er mange fine plagg å sjå no:) Har lenge hatt dilla på grønt...Kjøpte ei fleecejakke på bikbok igår med den nyyydelige grønne fargen til kun 99:)
*Vakker* Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2005 Jeg kan ikke fordra pastellfarger. Jeg kler best varme farger' date= og liker best dype rødfarger, sterke blåfarger o.l. Har ikke fått med meg hva årets mote er, det bryr jeg meg ikke om. Man følger da ikke moten til tross for at det ikke kler deg, jeg bruker klær som passer meg samme hva moten er.' Nei, selvfølgelig gjør man ikke det. Men man kan bli påvirket av moten. Jeg blir i hvertfall litt påvirket. Men så finnes det masse å velge i mellom. Hvitt og svart går vel egentlig alltid, og det har jo vært år jeg har vært dønn misfornøyd og da blir det ikke så mye kleskjøp da.
hilli Skrevet 12. februar 2005 #9 Skrevet 12. februar 2005 Jeg liker farger, men mesteparten av de som har kommet nå er helt grusomme! Spesielt den ekle grønnfargen som det er mye av hos Lene V, B-young og neste stopp...
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2005 #10 Skrevet 12. februar 2005 Liker veldig godt de feminine toppene som har begynt å komme. Men cowboy-bootsene og mokkasinerene kunne de spart seg,.. (Føler igrunnen at de samme fargene kommer igjen hver vår/sommer,....)
Gjest Daniella_ Skrevet 12. februar 2005 #11 Skrevet 12. februar 2005 Jeg liker mye av det som er nå ja... Blomster, farger, omslagstopper, cowboyboots...masse fint.
Malou Skrevet 12. februar 2005 #12 Skrevet 12. februar 2005 Jeg liker noe, men så er det andre ting jeg ikke liker igjen som f.eks cowboyboots. Sist sommer synes jeg utvalget var helt tragisk. Håper på at det blir bedre i år.
Saga Skrevet 13. februar 2005 #13 Skrevet 13. februar 2005 Love it! Cowboy boots, bohemian kjoler, luftige topper, fargerike klær, stoff bukser, store boho belter, tweed jakker, trench coat.. Jada.
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #14 Skrevet 13. februar 2005 Elsker masse farger så jeg er glad ja I fjor hadde de alle mulige farger husker jeg unntatt blå, den var helt umulig å få tak i på noe tøy! Men litt kjipt, hele vinteren har jeg gått rundt i miniskjørt og sort strømpebukse, men vet ikke hvor kult det blir uten strømpebukse og kjempekorte skjørt midt på sommeren... men det skulle vel ikke ha noe å si om jeg går med slike knehøye stripesokker? Jepp jeg har merkelig stil det vet jeg, men vil heller se rar klovn ut enn billig show-off ;p
Gjest Cerise Skrevet 13. februar 2005 #15 Skrevet 13. februar 2005 Vet ikke helt hva som er årets mote jeg.... Holder på å jobbe meg ut av vinterdvalen, hehe
myagi Skrevet 13. februar 2005 #16 Skrevet 13. februar 2005 Det vi foreløpig har sett av vårens moter, liker jeg. Håper å finne noen cowboyboots som ikke er for harry, men det spørs om jeg ikke må venne meg til tanken på pumps til alt. Jeg har akkurat kjøpt meg noen nydelige konjakkfargede støveletter, og fant skinnblazer som matchet fargen perfekt! Dette kommer til å bli mye brukt kjenner jeg på meg.
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #17 Skrevet 13. februar 2005 Det vi foreløpig har sett av vårens moter, liker jeg. Håper å finne noen cowboyboots som ikke er for harry, men det spørs om jeg ikke må venne meg til tanken på pumps til alt. Jeg har akkurat kjøpt meg noen nydelige konjakkfargede støveletter, og fant skinnblazer som matchet fargen perfekt! Dette kommer til å bli mye brukt kjenner jeg på meg. Har selv kjøpt meg cowboy boots i konjakkfarge, med en matchende skinnjakke.... Den fargen er nydelig.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #18 Skrevet 13. februar 2005 Nå bor jeg et sted laaangt unna klesbutikker da desverre, men moten i Henne & Mauritz katalogen ble jeg lite imponert over hvertfall.Så der sparte jeg mange penger gitt. Men vet Vero moda har en del Joss Stone klær i vår/sommer.Litt hippie inspirert og de hadde masse fint, så i bunn og grunn sparte jeg ikke så mye likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå