Gjest N-Nøff Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Flere der ute? Har aldri vært inne på et engang, men føler at "alle" trener på slike steder.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Jeg trener 6-7 dager i uken, ikke en eneste av dem på senter. Jeg kjenner flere som ikke trener på senter enn som gjør det, så det er nok bare noe du føler. Jeg trente riktignok på senter i et halvt års tid, for nærmere 15 år siden, men det fristet ikke til gjentagelse. Anonymkode: e5a23...4f7
Gjest N-Nøff Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener 6-7 dager i uken, ikke en eneste av dem på senter. Jeg kjenner flere som ikke trener på senter enn som gjør det, så det er nok bare noe du føler. Jeg trente riktignok på senter i et halvt års tid, for nærmere 15 år siden, men det fristet ikke til gjentagelse. Anonymkode: e5a23...4f7 Det må være ganske mange siden de er oppe og går enda, da. Og er jo alltid masse folk innpå der.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Trener, men ikke på treningssenter. Frister ikke. Anonymkode: 11406...ade
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Jeg var medlem på Elixia i tre måneder for noen år siden. Var der tre ganger Jeg liker ikke å trene med mange andre, derfor trener jeg heller hjemme. Det skal sies at vi har mye utstyr hjemme, så jeg har alt jeg trenger. Dessuten er det enklere å komme seg på trening når det bare er å gå ned trappa. Det er helt normalt å aldri ha trent på et senter. Jeg hadde ikke tatt meg råd til det. Hadde heller trent hjemme med noen manualer Anonymkode: 233b3...85e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Dårlige opplevelser fra gymtimene i skolen gjør at jeg ikke klarer å trene på senter dessverre. Klarer ikke at noen ser meg mens jeg trener rett og slett. For mange dårlige minner. Trener litt hjemme, men skulle gjerne trent på senter. Har heldigvis en flink lege/behandler som jeg prater mye med, og årets nyttårsforsett er at jeg skal komme meg innenfor den døra for å se hvordan det er. Da blir det kanskje litt mindre skummelt og terskelen kanskje litt lavere. Håper jeg Anonymkode: b1e55...762
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 22 timer siden, Neinøff skrev: Det må være ganske mange siden de er oppe og går enda, da. Og er jo alltid masse folk innpå der. Ganske mange, ja, men det er da ikke det samme som at flertallet gjør det. Anonymkode: e5a23...4f7
Gjest N-Nøff Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ganske mange, ja, men det er da ikke det samme som at flertallet gjør det. Anonymkode: e5a23...4f7 Jo, her så
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Jeg trente på senter før det ble vanlig å trene slik. Det var ingen veldig unge der da og heller ikke det fokus på utseende som det er i dag. Det var avslappet og hyggelig. Ingen som glodde. Så kjøpte jeg apparater til å ha hjemme. Det er det beste jeg har gjort noen gang, for tre-fire ganger i uka er mulig å gjennomføre der også hvis en vil. Kunne aldri ha tenkt meg å begynne på dagens sentertyper. Det virker veldig utrivelig med innstillingen en del folk har til å trene. Anonymkode: 8b476...44d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Ikke jeg heller. Hadde ikke visst hva jeg skulle gjøre der. Anonymkode: 17718...b0e
Fru Uperfekt Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Jeg pleier å si at jeg har vært på et treningssenter 1 gang. Det var pga at jeg gikk inn feil dør... 2
Gjest N-Nøff Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 14 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg pleier å si at jeg har vært på et treningssenter 1 gang. Det var pga at jeg gikk inn feil dør...
Gjest N-Nøff Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trente på senter før det ble vanlig å trene slik. Det var ingen veldig unge der da og heller ikke det fokus på utseende som det er i dag. Det var avslappet og hyggelig. Ingen som glodde. Så kjøpte jeg apparater til å ha hjemme. Det er det beste jeg har gjort noen gang, for tre-fire ganger i uka er mulig å gjennomføre der også hvis en vil. Kunne aldri ha tenkt meg å begynne på dagens sentertyper. Det virker veldig utrivelig med innstillingen en del folk har til å trene. Anonymkode: 8b476...44d Er det et press om å være "fit" før man går inn inn? Nei, takke meg til skog, mark og stuegulvet
Lord Friendzone Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, Neinøff said: Er det et press om å være "fit" før man går inn inn? Tja, ikke alle er like flinke til å stenge omverdenen ute, og da kan man nok føle seg en smule malplassert. Enkelte vil oppleve det som "skummelt" å plutselig skulle begynne på et senter, hvor det er en drøss med avanserte apparater, veggene har nærmest heldekkende speil, og det er veltrente kropper overalt... Jeg har alltid foretrukket å trene på senter, mest på grunn av utstyrsnivået.
Gjest N-Nøff Skrevet 16. februar 2018 #15 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Lord Friendzone skrev: Tja, ikke alle er like flinke til å stenge omverdenen ute, og da kan man nok føle seg en smule malplassert. Enkelte vil oppleve det som "skummelt" å plutselig skulle begynne på et senter, hvor det er en drøss med avanserte apparater, veggene har nærmest heldekkende speil, og det er veltrente kropper overalt... Jeg har alltid foretrukket å trene på senter, mest på grunn av utstyrsnivået. Får man ikke hjelp?
Lord Friendzone Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 Just now, Neinøff said: Får man ikke hjelp? Det varierer veldig, så det er en av de tingene man må undersøke på forhånd. Den nye trenden er ganske store sentre, med lav månedspris, få eller ingen gruppetimer, og hvor man i utgangspunktet må klare seg selv. Der jeg trener koster én time med personlig trener mer enn det dobbelte av to måneders fri bruk av hele senteret...
Gjest N-Nøff Skrevet 16. februar 2018 #17 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Lord Friendzone skrev: Det varierer veldig, så det er en av de tingene man må undersøke på forhånd. Den nye trenden er ganske store sentre, med lav månedspris, få eller ingen gruppetimer, og hvor man i utgangspunktet må klare seg selv. Der jeg trener koster én time med personlig trener mer enn det dobbelte av to måneders fri bruk av hele senteret... Ja, ser stadig reklamer for at de skal ha så lav pris. Men javel, da vet jeg det.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #18 Skrevet 16. februar 2018 Jeg trener hver dag, styrke, cardio og løpeøkter (som forsåvidt også er cardio, men tenker mer HIIT). Trener hjemme. Før, da vi bodde på et mindre areal, trente jeg i stua med litt utstyr, noen få vekter. Nå trener jeg i et treningsrom vi har installert hjemme og har ganske mye utstyr. Orker ikke treningssenter, har vært støttemedlem ved flere, men hadde liksom aldri tid. Dette var riktignok før jeg begynte å elske å trene, men fremdeles får jeg den "orker ikke-følelsen" om jeg er på et senter feks pga reise. Foretrekker å trene hjemme der det kun er meg, ingen som ser meg og ingen som vil bruke samme utstyr! Anonymkode: b3afe...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå