AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Del Skrevet 15. februar 2018 Noen som har samme problem? Wish-reklamene på facebook annonserer de rareste tingene. Slik som i dag fikk jeg denne: Noen anelse hva det kan være? Flere som opplever det samme? Anonymkode: c8e03...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Del Skrevet 15. februar 2018 Ja. Jeg har aldri vært på Wish sin nettside eller kjøpt noe derfra, men får likevel masse rare reklamer, og har ingen anelse på hvorfor. Anonymkode: 02691...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Del Skrevet 15. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har samme problem? Wish-reklamene på facebook annonserer de rareste tingene. Slik som i dag fikk jeg denne: Noen anelse hva det kan være? Flere som opplever det samme? Anonymkode: c8e03...b72 Uansett er det bare dritt det en får derfra, selv det som ser ok ut ved første øyekast. Anonymkode: d335a...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Del Skrevet 15. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har samme problem? Wish-reklamene på facebook annonserer de rareste tingene. Slik som i dag fikk jeg denne: Noen anelse hva det kan være? Flere som opplever det samme? Anonymkode: c8e03...b72 Har du hund, eller søkt på hundeinformasjon på Google noen gang? Eventuelt vært på slike tråder her på KG? 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg har aldri vært på Wish sin nettside eller kjøpt noe derfra, men får likevel masse rare reklamer, og har ingen anelse på hvorfor. Anonymkode: 02691...e20 Har du søkt på penisstørrelse på Google eller vært på penistråder her inne? Det kommer ikke helt ut av det blå. Men baseres på deres netthistorikk. Anonymkode: 6c8de...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Del Skrevet 15. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har du hund, eller søkt på hundeinformasjon på Google noen gang? Eventuelt vært på slike tråder her på KG? Har du søkt på penisstørrelse på Google eller vært på penistråder her inne? Det kommer ikke helt ut av det blå. Men baseres på deres netthistorikk. Anonymkode: 6c8de...4fc Nei det har jeg ikke, jeg vet ikke engang hva det er... Jeg vet facebook baserer på algorytme eller hva det heter, men jeg skjønner ikke hvorfor denne dukket opp ute av det blå. Søker heller ikke vibrator og slikt heller.. Anonymkode: 02691...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. april 2018 #6 Del Skrevet 1. april 2018 Jeg har en teori om at Wish reklamerer for snodige ting for at folk som ikke skjønner hva produktet skal forestille skal klikke seg inn av ren nysgjerrighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 1. april 2018 #7 Del Skrevet 1. april 2018 ALt fra Wish er søppel, dårlig Kina kvalitet. Bestilte noen kjoler i fjor, da jeg ikke vist at det var Kina varer. Stinket kjemikalier, gjennomsiktig og dårlig kvalitet. Gikk rett i søppelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 1. april 2018 #8 Del Skrevet 1. april 2018 Jeg har mottatt mange fine ting fra wish. Generelt bedre kvalitet enn det jeg har fått fra Ebay. Dessuten veldig enkelt å få pengene tilbake hvis du er misfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Del Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, mintgrønn skrev: Jeg har mottatt mange fine ting fra wish. Generelt bedre kvalitet enn det jeg har fått fra Ebay. Dessuten veldig enkelt å få pengene tilbake hvis du er misfornøyd Du vet at ebay ikke er en selger eller fra ett land? Forstår meg ikke på nordmenn som kjøper dritt fra Asia, enten det er fra ebay eller Wish. Anonymkode: 0f16e...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 1. april 2018 #10 Del Skrevet 1. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at ebay ikke er en selger eller fra ett land? Forstår meg ikke på nordmenn som kjøper dritt fra Asia, enten det er fra ebay eller Wish. Anonymkode: 0f16e...a3c Jeg er klar over det ja. Men det jeg har bestilt fra Kina fra EBay er dårligere enn det jeg har fått fra wish. Kanskje tilfeldig, kanskje ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå