Gjest Magne Skrevet 10. august 2002 #1 Skrevet 10. august 2002 Sakset denne fra Bokmålsordboka: fitte f1 [m1] (usikkert opphav, kanskje besl med norr fita 'fet væske, fett' el. med norr fit 'engstykke ved vann', dvs 'noe fuktig og glinsende') vulva, kuse (1), mus (2) . *LOL*
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2002 #3 Skrevet 12. august 2002 Sexysadie da... Magne er vel mann, selvsagt syntes han det var morsomt... herregud. Bæsj-og-tiss-og-promp-og-pul-humor slutter jo aldri å være stas for enkelte menn.
Gjest Magne Skrevet 12. august 2002 #4 Skrevet 12. august 2002 Hvis dere ikke ser humoren i en så tørr og klinisk beskrivelse, så skal ikke jeg bruke noe særlig tid på å få dere til å se det komiske.....
Kevin Skrevet 12. august 2002 #5 Skrevet 12. august 2002 Det morsomme var vulva.... han trodde det var en islandsk vulkan....
Majken Skrevet 13. august 2002 #6 Skrevet 13. august 2002 Den var jo litt komisk den da sexysadie:wink: . Har faktisk aldri tenkt på hvor det ordet kom fra....... At det kom fra norrønt av hadde jeg aldri trudd.
Steggen Skrevet 13. august 2002 #7 Skrevet 13. august 2002 Det er interessant å kjenne bakgrunnen /opphavet til ord, men kva som skal være så morosamt i definisjonen frå bokmålsordboka her, forstår heller ikkje eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå