Gå til innhold

Tupperware - nekter å fortelle hva produktene sine er laget av.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et par alvorlige allergier i hus og sliter med å finne blant annet kjøkkenutstyr det er greit å bruke. Det blir derfor en del henvendelser til ulike produsenter, da ingen reelt merker produktene sine. De fleste gir overfladiske og mer eller mindre unyttige svar, mens andre er svært hjelpsomme og svarer grundig og seriøst. Men så er det selskaper som for eksempel Tupperware, da, som rett og slett nekter å svare. Altså, de sier ikke at de ikke vil svare, de bare svarer med å si at dersom vi lurer på noe angående produktene deres må vi bare spørre! Er det bare meg, eller er det fryktelig useriøst og ikke minst mistenkelig? Konklusjonen min blir jo at produktene deres garantert ikke er laget av det de hevder de er og at vi dermed ikke kan ta  sjansen på å bruke dem, men jeg kjenner at jeg rett og slett blir temmelig trassig og får lyst til å drukne dem til de går på veggen av irritasjon. Er det jeg som har urimelige krav? 

Anonymkode: 3d63f...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å ta kontakt med en konsulent, så får du svar.... Konsulentene har noe som kalles "show-how" der det står hva produktene er laget av.. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har et par alvorlige allergier i hus og sliter med å finne blant annet kjøkkenutstyr det er greit å bruke. Det blir derfor en del henvendelser til ulike produsenter, da ingen reelt merker produktene sine. De fleste gir overfladiske og mer eller mindre unyttige svar, mens andre er svært hjelpsomme og svarer grundig og seriøst. Men så er det selskaper som for eksempel Tupperware, da, som rett og slett nekter å svare. Altså, de sier ikke at de ikke vil svare, de bare svarer med å si at dersom vi lurer på noe angående produktene deres må vi bare spørre! Er det bare meg, eller er det fryktelig useriøst og ikke minst mistenkelig? Konklusjonen min blir jo at produktene deres garantert ikke er laget av det de hevder de er og at vi dermed ikke kan ta  sjansen på å bruke dem, men jeg kjenner at jeg rett og slett blir temmelig trassig og får lyst til å drukne dem til de går på veggen av irritasjon. Er det jeg som har urimelige krav? 

Anonymkode: 3d63f...982

Forstod ikke helt nå jeg. Du skriver at Tupperware nekter å fortelle hva produktene er laget av, men så skriver du at produktene garantert ikke er laget av det de hevder. Men da har jo de svart hva produktene er laget av... :klo:

• Liker 3
Skrevet

Har de allergi for stål? Om ikke så finnes det massevis av kjøkkenutstyr i stål. Tupperware er laget av plast, og om de ikke tåler plast så er det vel bare å holde seg unna det.

Anonymkode: 8b3be...76d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...