Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortallt så gjorde vi ikke en dritt for valentinsdag.

samboer i over 3 år. 

Jg er 24 han er 27 

Morningen kom han sa gratulerer med valentinsdag jeg sa bare takk dagen gikk sengeliggende og å se på kjedelige filmer på kvelden møter vi en kompiss av han som skulle gi han noe så spør kompissen ‘har han lagd midagg for deg idag?’ Og jeg  bare nei det har han ikke så sa han at ojah dt er noe han hadde gjort for dama hans. Etter det på vei hjem sa samboer etter å ha hørt det ja er du sulten vi kan spise kebab 

vi spiste kebab og kom hjem og så på film igjen tiden går og han sier kan du gi meg en valentine blow job og jeg bare nei du har ikke gjort noe som helst spesiellt for meg i dag 

og da sa han at han ikke hadde så mye penger å sløse i dag og ble sur.

altså jeg gir faen i penger og gave så lenge han hadde gjort alt for å føle meg spesiell i dag som fine ord hele dagen og en søt gå tur i skogen midt i snøen . Ting som ikke kan bli kjøpt med penger tells også altså minner

jaja nå sitter jeg her han sover ved siden av meg nå imens jeg skriver dette og gråter 4 om kvelden og føler meg så jævla uelsket 💔

Anonymkode: bb00f...f7f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du fjorten år gammel?

Anonymkode: 555bb...8f0

Ts her

Nei men jeg føler meg bare såret over at jeg ikke var spesiell nok for denne dagen. Jeg forventet mer... jeg har følser kan ikke være en maskin heller.. men sånne små ting som å huske sånne dager og å gi litt mer av seg selv enn vanelig burde vell ikke være så mye å be om. Kan ikke ta dette opp med han uten at han blir sur så derfor skriver jeg jo her 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buhu. Valentinsdagen er vel for par, og ikke for dama i forholdet.. Om du har en kjæreste som er lite romantisk av seg, så må du ta i et tak selv. Ga du kjæresten din noen komplimenter idag? Hvorfor lagde ikke du en romantisk og fin middag for han? Hvorfor ba du han ikke med ut på en tur? Har han tidligere gjort noe for deg på denne dagen, så skjønner jeg vel egentlig at du kanskje ble litt skuffet, men det er ikke alle som bryr seg om denne dagen. Om det da er viktig for deg så må du kommunisere det, ikke furte på innsiden og bite tilbake sent på kvelden. 

Anonymkode: 7bff3...6c9

Ts her

Jo jeg var snill og ga han ekstra oppmerksomhet i dag. Han var helt ok i oppførslen i dag men var litt små frekk når vi var på vei hjem etter vi hadde spist han klagde på kulden...

jeg antok han hadde planlagt noe for valentinsdag fordi dagen før sa han at han ville på en lang tur bare med meg og ha dt koselig. (Når dagen kom i dag sa han at det så dårlig ut og oppførte seg vanelig)

Samma det. Er bare såret fordi forventet ivertfall litt mer kjærlig atmosfere...

whatever er bare så skuffet og han kan jeg ikke snakke med om mine følser engang

søstra mi sa at jeg burde kanskje bare ditche han og finne meg en annen som bryr seg om sånne små romantiske detaljer 

men jeg elsker han og føler ikke helt at jeg kan forlate han men er såra og føler meg uelsket 💔💔

Skrevet

Ts her 

det handler ikke om at jeg ser mye på love movies.

det er bare det at jeg ville bare at denne dagen skulle være kjærlig og handle om Oss. Hadde ikke spilt no rolle om han kom med en dorull fullt av hjertet som gave. 

Poenget er at jeg føler meg uelsket ville føle meg litt spesiell også.

hvis kompissen hans klarer det tydligvis hvorfor kan ikke han? 

Han ødla forrige valentine i fjor ved å ta meg med på middag på fin resturant til å ødlegge det hele med frekkhet på slutten av kvelden og nå har han faen meg klart det i år også men bare ikke på like dårlig skala. 

💔💔💔

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 

det er bare det at jeg ville bare at denne dagen skulle være kjærlig og handle om Oss. Hadde ikke spilt no rolle om han kom med en dorull fullt av hjertet som gave. 

Han ødla forrige valentine i fjor ved å ta meg med på middag på fin resturant til å ødlegge det hele med frekkhet på slutten av kvelden og nå har han faen meg klart det i år også men bare ikke på like dårlig skala. 

💔💔💔

Får håpe det blir bedre om noen år da, og at dere kan prate bedre sammen da.

Anonymkode: 7bff3...6c9

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

Oi. Jeg glemte å gi gave! Ups. Takk for påminnelsen. Hahahaha. Den ligger i posen sin i stua. Er det mulig 🤣😂

Men du bør ikke ha så høye forventninger. Det viktigste er hvordan dere har det i hverdagen. Og forresten, han høres ut som en slibrig type :frkk:

Skrevet

Ts her 

fortalte han om kvelden hva jg syntes men han ble sur og ja historien står jo skrevet lenger opp

nå skrev jg det til han på en snapchat melding men angrer allerede siden da er det bare å forvente at han blir sur igjen etter å ha lest det og da må jg bare børste det vekk og bare late som alt er ok

skrev dt på snap siden føler jg må få ut mine følser sånn at de ikke utvikler seg til hat

Skrevet

Tips:

forvent ingenting! Da blir man ikke såret om det ikke blir som man håper, samtidig som man ble glad og overasket om han faktisk gjør noe 😉😊

• Liker 13
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 

fortalte han om kvelden hva jg syntes men han ble sur og ja historien står jo skrevet lenger opp

nå skrev jg det til han på en snapchat melding men angrer allerede siden da er det bare å forvente at han blir sur igjen etter å ha lest det og da må jg bare børste det vekk og bare late som alt er ok

skrev dt på snap siden føler jg må få ut mine følser sånn at de ikke utvikler seg til hat

Man kan da ikke bli sur eller lei seg fordi du har forventninger din samboer ikke vet om ? 

Du må fortelle andre hva du forventer av de før de kan gjøre noe med dine forventninger. 

Alle er ikke like romantiske. Selv hadde jeg blitt mer satt ut hvis jeg måtte vise mer kjærlighet 1 dag pga valentinsdagen.  Det er faktisk for de fleste av oss kun en vanlig dag. 

Har også barn som slipper å kjøpe gaver til morsdagen. Jeg vet de elsker meg hver dag, helt uten gaver 1 dag pr år🤔

Anonymkode: 8bdfc...60d

• Liker 15
Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: a5535...a54

Skrevet

Hvorfor er Valentinsdagen så viktig? For de fleste er den en helt vanlig dag hvor man ikke gjør noe spesielt.

Du er glad i han og han er glad i deg, og det burde være nok. Jeg forventer ikke at samboeren min skal komme med gaver og gi meg masse oppmerksomhet for å vise at han er glad i meg, for det vet jeg uansett at han er. 

Anonymkode: 621e2...fcf

• Liker 13
Skrevet

Du gjorde jo heller ikke noe? Og hvorfor foreslo du ikke noe istedet for å ligge i sengen hele dagen?

Anonymkode: 9f9c7...dbd

• Liker 12
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her 

💔💔💔

Du føler deg uelsket på grunn av EN dag i året?? En dag som kun har oppstått for at kapitalismen ikke skal tape penger mellom nyttår og påske? I tillegg sier du at du ikke forventer stort, men likevel blir du skuffa og ligger og dupper mens han sover. 

Ikke rart han blir frekk når du ikke er takknemlig for noe han prøver å gjøre. 

Alle er ikke romantiske, noen er romantiske, men viser det på andre måter enn det du gjør og noen er bare klysete sussebasser hele tiden. Du kan ikke tvinge noen til å forandre seg bare fordi du forventer det. 

Kan hende han også hadde høye forventninger til at DU skulle kjøpe noe i gave til han? Lage et fint kort og ta han med på en overraskelse og derfor han blir snurt og grinete? Du vil jo tydeligvis vartes opp og leke prinsesse uten å gjengjelde det og i tillegg bruke sex/blowjob som straff/pressmiddel. 

Voks opp!

• Liker 16
Skrevet

Voks opp! Herregud dette er flaut å lese!

Anonymkode: 9c67b...923

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du fjorten år gammel?

Anonymkode: 555bb...8f0

Nei ts skrev at de er 25/27. 

Skrevet

Men du gjorde jo ikke noe for han heller? Valentine er jo ikke «kvinnens» dag. Hvorfor ga du ikke han gave, oppmerksomhet og middag? Hvis valentine er viktig for deg må du si og vise det og det starter med at du må gjøre mot han som du ønsker at han skal gjøre mot deg. Å være passiv aggressiv og surmule fordi han ikke leser tankene dine er bare helt håpløst. Oppskrift på konflikt i forhold. 

Anonymkode: 86e7d...f37

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...