AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Var på en sosial tilstelning i kveld, hvor jeg møtte en fyr jeg kjenner litt. Første gangen gikk han nesten på meg, og andre gangen oppholdt han seg rundt meg og mine venner. Mot slutten av hele seansen så presterte vi å dulte litt i hverandre fysisk Dette har tydeligvis bare skjedd med oss den kvelden, for jeg har ikke kollidert med andre.. Hva tror dere? Anonymkode: b8b4f...97e 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 At dere begge er ukoordinerte, Anonymkode: c3d7e...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på en sosial tilstelning i kveld, hvor jeg møtte en fyr jeg kjenner litt. Første gangen gikk han nesten på meg, og andre gangen oppholdt han seg rundt meg og mine venner. Mot slutten av hele seansen så presterte vi å dulte litt i hverandre fysisk Dette har tydeligvis bare skjedd med oss den kvelden, for jeg har ikke kollidert med andre.. Hva tror dere? Anonymkode: b8b4f...97e Dultet du borti han med vilje? Det er godt mulig at han også gjorde det med vilje, om han ikke dultet borti fordi han var ustødig grunnet høyt alkoholinntak el.l. da. Om dere dultet borti med vilje, var det nok flørting el.l. Anonymkode: 5ecf3...b46 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Dårligste sjekketrikset jeg har hørt om... Dere kom jo ikke i prat en gang Anonymkode: b4f47...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårligste sjekketrikset jeg har hørt om... Dere kom jo ikke i prat en gang Anonymkode: b4f47...2d3 Han er kanskje sjenert? Anonymkode: 5ecf3...b46
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på en sosial tilstelning i kveld, hvor jeg møtte en fyr jeg kjenner litt. Første gangen gikk han nesten på meg, og andre gangen oppholdt han seg rundt meg og mine venner. Mot slutten av hele seansen så presterte vi å dulte litt i hverandre fysisk Dette har tydeligvis bare skjedd med oss den kvelden, for jeg har ikke kollidert med andre.. Hva tror dere? Anonymkode: b8b4f...97e Hvis noen hadde prøvd å sjekke meg opp på denne måten så hadde jeg ikke akkurat blitt så imponert. Hvorfor sa du ikke bare "Oi, nå må du se hvor du går, så du ikke faller"
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Dårlig balanse Anonymkode: bef73...566
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Haha. Det er jo et godt spørsmål. Nå vet ikke jeg hvordan det er å være så sjenert, men er absolutt artig hvis han synes det er lettere å gi dama en skulder enn å slå av en prat. Så jeg håper virkelig det var flørting. Hvis det var det er det uansett helt tydelig at du må ta initiativet herfra. Anonymkode: 5e217...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå