Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en sosial tilstelning i kveld, hvor jeg møtte en fyr jeg kjenner litt. Første gangen gikk han nesten på meg, og andre gangen oppholdt han seg rundt meg og mine venner. 

Mot slutten av hele seansen så presterte vi å dulte litt i hverandre fysisk:P Dette har tydeligvis bare skjedd med oss den kvelden, for jeg har ikke kollidert med andre..

Hva tror dere?

Anonymkode: b8b4f...97e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere begge er ukoordinerte,

Anonymkode: c3d7e...9b0

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på en sosial tilstelning i kveld, hvor jeg møtte en fyr jeg kjenner litt. Første gangen gikk han nesten på meg, og andre gangen oppholdt han seg rundt meg og mine venner. 

Mot slutten av hele seansen så presterte vi å dulte litt i hverandre fysisk:P Dette har tydeligvis bare skjedd med oss den kvelden, for jeg har ikke kollidert med andre..

Hva tror dere?

Dultet du borti han med vilje? Det er godt mulig at han også gjorde det med vilje, om han ikke dultet borti fordi han var ustødig grunnet høyt alkoholinntak el.l. da.

Om dere dultet borti med vilje, var det nok flørting el.l. :Nikke:

Anonymkode: 5ecf3...b46

• Liker 1
Skrevet

Dårligste sjekketrikset jeg har hørt om... Dere kom jo ikke i prat en gang

Anonymkode: b4f47...2d3

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårligste sjekketrikset jeg har hørt om... Dere kom jo ikke i prat en gang

Anonymkode: b4f47...2d3

Han er kanskje sjenert?

Anonymkode: 5ecf3...b46

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere?

Hvis noen hadde prøvd å sjekke meg opp på denne måten så hadde jeg ikke akkurat blitt så imponert. Hvorfor sa du ikke bare "Oi, nå må du se hvor du går, så du ikke faller" :link:

Skrevet

Dårlig balanse :fnise:

Anonymkode: bef73...566

Skrevet

Haha. Det er jo et godt spørsmål. Nå vet ikke jeg hvordan det er å være så sjenert, men er absolutt artig hvis han synes det er lettere å gi dama en skulder enn å slå av en prat. Så jeg håper virkelig det var flørting. Hvis det var det er det uansett helt tydelig at du må ta initiativet herfra.

Anonymkode: 5e217...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...