Kittykat Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Barna våre elsker musikk. Og da gjerne techno og trance ( solid base, e-type, scooter o.l. ) De har også rytme og danser som bare det til musikken. Jeg har veldig gjerne lyst til å ta de med til en danseskole en gang når den tid kommer, men de jeg har sjekket på internett og sånt har ikke det jeg er ute etter. De har dansekurs for barn, men det er ikke den type dans de liker eller den type musikk de liker. Danskekursene bruker musikk fra barnetv og barnesanger og det er ikke mine barn interessert i. De liker ikke den slags musikk en gang. De har fått en del cd`er med barnesanger på, men de vil ikke høre på det ( går vekk, sitter bare der, danser ikke. rett og slett bryr seg fint lite om det ). Men sitter vi på techno eller trance da er det fullt kjør. Finnes det ikke en eneste danskeskole som har kurs med den type musikk for barn ( fra 3-4 år og oppover ). Jeg synes det blir litt kjipt hvis barna må vente til de gamle nok, for det er en del år til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå