AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jepp, dette blir en anonym post. Jeg ser på meg selv som en gjennomsnittsnordmann. Slank, utrent, sosial, klein og nesten upult. Jeg er student og greia er at jeg fikk napp på et julebord for to måneder tilbake. Strengt tatt var det hun som fikk napp, da hun spurte meg om jeg ville bli med henne hjem. Jeg var ikke vanskelig å be. Greien er at dette skjer en gang hvert tredje skuddår. Jeg vet ikke om hun hadde store ølbriller eller hva, men jeg skal prøve å få denne jenten med meg hjem engang til. Lite viste jeg at denne jenta var en medstudent (hun studerer det samme som meg, men ligger to år foran). Vi er nesten naboer - så det blir liksom ikke den "fuck it, du har ingenting å tape". Jeg har møtt henne et par ganger og det er ikke direkte klein stemning, men jeg føler hun er sur på meg? I det legger jeg at hun bare ser dumt på meg til tider, og svarer lite på det jeg spør om. Vi har vært på et vors sammen siden den gang, og da virket hun svært lite interessert. Jeg har ikke baller til å invitere hun hjem sånn ute av det blå, så det er liksom hun som må komme til meg. Veldig dårlig egenskap som gutt, men jeg bare tør ikke Men twisten her er at hun har sendt noen småfrekke snaps, så jeg har en følelse på at hun har lyst på både en og to runder til. Vi skal på en fest sammen om en liten uke, burde jeg spørre om hun vil bli med meg hjem å se på grandisutvalget i frysen min etter festen? Eller kan jeg spørre om hun vil komme hit å henge en dag? Jeg har knapt vært med hun alene, så det blir kanskje litt rart? Hva i alle dager gjør jeg? Anonymkode: 4c3b2...847
ViljaH Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Hvis du tror hun liker deg, så får du flørte tilbake og så henge sammen da. Ikke bare vent på ONS mulighet, heller se om dere kan bli noe fast? 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Hun er usikker! Ikke rart egentlig når man får en "upult gjennomsnittsnordmann" til sengs og ikke har han rundt lillefingeren etterpå (all ære til deg for det!). Det er en god posisjon for deg å være i. Uansett hva du gjør, få det til å fremstå som spontant. Ikke at du har tenkt og fundert og kommet frem til at du vil invitere henne hjem, men at du plutselig fikk et innfall. Anonymkode: db2b4...6ee 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Ja, det kan det så definitivt bli. Skjedd mange ganger hvor vi har hatt sex two night stand. Rett og slett fordi sexen var så bra. Er bifil og opplevd dette med både gutter og jenter. G20 Anonymkode: 6f240...af3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Siden hun oppfører seg svært lite interessert når dere er på fester, virker sur på deg og ser dumt på deg, og svarer lite på det du spør henne om så er hun ikke interessert i å ha så mye mer med deg å gjøre. Du var nok et dårlig ligg som hun ser på som patetisk å gi noe runde 2. Hadde du vært et bra ligg så hadde muligheten vært der, men da hadde hun vært mye mer imøtekommende og kontaktsøkende selv, for det er ikke såååå veldig ofte at man kommer over supergode ligg som kvinne heller, og da holder man godt fast i de man har topp sex med. Andre blir lite givende å fortsette å ha sex med, da venter man heller til man finner en ny som kanskje er god, og onanerer i mellomtiden. Det at hun sender deg flørtende snaps skal du ikke ta personlig, det er nok noe hun liker å sende til alle eller mange, fordi hun føler seg fin, og ikke fordi hun mener "jeg vil ha deg", for om hun faktisk hadde villet det så hadde hun faktisk sagt det eller skrevet det rett ut og ikke sett dumt på deg, ungått deg på fest og ungått å svare/svarer kort på ting du spør om når du prøver å få igang en samtale. Sorry! Anonymkode: 1c119...b73 1
eksentrisk Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Mixed singles. Det er jenter best i. Lurer på hvor mange knuste jentehjerter der ute, etter at hun har fucket opp noe med p leke hard to get eller vrien. Etter en viss tid gir man F og finner noe annet. Da er gråtingen, sms-ene og telefonene der på løpende bånd! Dere har bare pult en gang. Du er feig når du møter henne OK. Gi henne et kompliment for bildene hun sendte. Så spør du bare om hun har lyst til å fortsette der dere slapp hjemme hos deg? Vil hun skal du pule. Vil hun ikke kan du droppe det.
draug 75 Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Det kan være to grunner til at hun virker sur (enda): 1: du gjorde en traumevekkende dårlig jobb da du lå med henne.. 2: hun vil ha mer, men du kommer ikke med invitasjonen. Hvis du ikke har inntrykk av at det er 1: som er grunnen, så får du komme med invitasjonen. Den blir vel litt klossete lagt opp, tenker jeg, men et klossete forsøk har bedre forutsetninger til å lykkes enn et ugjort forsøk.
bullehurk Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Herregud så hjelpeløs du virker ! Hvor gammel er du egentlig ?
Gjest Cum Control Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Hun har spilt ballen over til deg, ved å sende småfrekke snaps. Hva har du gjort for å plukke opp ballen og respondere?
Hr. Aktiv Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Jeg hadde spurt henne rett ut om dere kan finne på noe sammen. Svarer hun ja så vet du hvor landet ligger. Svarer hun nei så er det bare å snu å gå. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #11 Skrevet 17. februar 2018 TS her; jeg har aldri hengt med denne jenta før, så å spørre om hun vil finne på noe virker for meg litt rart? Hun har hintet litt på snap, og jeg har forsøkt å hinte litt tilbake - uten noe særlig respons. Problemet er at jeg er redd for et nei, iom at jeg omgås med denne jenten ofte. Hvis jeg får et nei så er det på en måte litt krise-krise. Det begynner for å bli 3mnd siden sist, så kanskje den brutte isen har "grodd" igjen. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre, dette er mitt verste fagfelt. Noen lurer på hvor dum dioten er, han er 20år. Anonymkode: 4c3b2...847
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #12 Skrevet 18. februar 2018 Da er det vel bare å legge det dødt? Du vet hva du må gjøre, men tør ikke, og hun kommer aldri til å ta initiativet. Hvis du får henne på tomannshånd på neste fest, så kan du jo prøve å få i gang en samtale. Si at du oppfatter det som litt kleint mellom dere to, og at det ikke var meningen, siden du liker henne godt. Bryt isen og føl på stemningen, før du ev. tar det videre. Anonymkode: 4e2d7...d1d
Snowbrigade Skrevet 18. februar 2018 #13 Skrevet 18. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her; jeg har aldri hengt med denne jenta før, så å spørre om hun vil finne på noe virker for meg litt rart? Hun har hintet litt på snap, og jeg har forsøkt å hinte litt tilbake - uten noe særlig respons. Problemet er at jeg er redd for et nei, iom at jeg omgås med denne jenten ofte. Hvis jeg får et nei så er det på en måte litt krise-krise. Det begynner for å bli 3mnd siden sist, så kanskje den brutte isen har "grodd" igjen. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre, dette er mitt verste fagfelt. Noen lurer på hvor dum dioten er, han er 20år. Anonymkode: 4c3b2...847 Hvorfor er det rart? En gang må jo være den første hvis man skal bli kjent? Og det virker jo ikke som dere må omgås veldig tett ofte, bare at dere studerer samme sted og sånn? Så jeg ville ikke stresset så mye med det. Det virker som du er veldig redd for å bli avvist, men avvisninger er jo egentlig veldig upersonlig, fordi det går på følelser og ikke på "objektive kriterier" om hvor bra noen er. Så om du kommer med mer eller mindre åpne hetydninger om enten å finne på noe en dag, eller om du i en mer passende setting (fest etc) spør om hun vil bli med hjem og fortsette der dere slapp hvis det er mest fristende, så skader jo det ikke? Om hun svarer negativt er det bare å late som du er litt kulere med det enn du egentlig er og heller svare utfra det hun svarer, men ha en litt sånn "null stress, tenkte bare det hadde vært gøy å bli mer kjent, men ser den"-holdning, så fremstår du bare sjarmerende heller enn klein 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #14 Skrevet 19. februar 2018 På 18.2.2018 den 0.50, AnonymBruker skrev: TS her; jeg har aldri hengt med denne jenta før, så å spørre om hun vil finne på noe virker for meg litt rart? Hun har hintet litt på snap, og jeg har forsøkt å hinte litt tilbake - uten noe særlig respons. Problemet er at jeg er redd for et nei, iom at jeg omgås med denne jenten ofte. Hvis jeg får et nei så er det på en måte litt krise-krise. Det begynner for å bli 3mnd siden sist, så kanskje den brutte isen har "grodd" igjen. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre, dette er mitt verste fagfelt. Noen lurer på hvor dum dioten er, han er 20år. Anonymkode: 4c3b2...847 Hun er helt åpenbart ikke interessert. Til en annen gang så får du steppe opp sexgamet ditt for du var tydeligvis et dårlig ligg siden hun ikke kommer å trygler deg om mer Anonymkode: 1c119...b73 1
eksentrisk Skrevet 19. februar 2018 #15 Skrevet 19. februar 2018 Hun har jo hintet på snap. TA SÅ HINTET OG IKKE VÆR SÅ FEIG. Spør om hun har lyst til å komme å se film en dag. Så ser dere film, prøv og time det så dere må sitte litt nærme hverandre. Kjør på med vin. Før filmer er ferdig kliner dere, og da er det bare en ting å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #16 Skrevet 19. februar 2018 17 minutter siden, eksentrisk skrev: Hun har jo hintet på snap. TA SÅ HINTET OG IKKE VÆR SÅ FEIG. Spør om hun har lyst til å komme å se film en dag. Så ser dere film, prøv og time det så dere må sitte litt nærme hverandre. Kjør på med vin. Før filmer er ferdig kliner dere, og da er det bare en ting å gjøre. Hun har hintet ganske tydelig på at hun ikke er interessert. Hun er careless og ikke imøtekommende når de ser hverandre, hun svarer kort når han kontakter henne og er avvisende. At hun sender noen fine selfies av seg selv gjør hun til alle på snap. Hadde det vært et spesielt tegn til kun han så hadde hun garantert tatt mere initativ og vært mere på når han prøvde å få igang en samtale. Ts du får bruke selfiene som en inspirasjon på å bli bedre i senga, så kanskje neste one night stand du har faktisk har lyst til å pule deg igjen og ikke bare vise deg hvor deilig hun er og hva du går glipp av fordi du sugde i senga. Å være god i senga handler ikke om å få mange til sengs, men å få de du har fått til sengs til å komme løpende tilbake for mer. Anonymkode: 1c119...b73 1
eksentrisk Skrevet 19. februar 2018 #17 Skrevet 19. februar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hun har hintet ganske tydelig på at hun ikke er interessert. Hun er careless og ikke imøtekommende når de ser hverandre, hun svarer kort når han kontakter henne og er avvisende. At hun sender noen fine selfies av seg selv gjør hun til alle på snap. Hadde det vært et spesielt tegn til kun han så hadde hun garantert tatt mere initativ og vært mere på når han prøvde å få igang en samtale. Ts du får bruke selfiene som en inspirasjon på å bli bedre i senga, så kanskje neste one night stand du har faktisk har lyst til å pule deg igjen og ikke bare vise deg hvor deilig hun er og hva du går glipp av fordi du sugde i senga. Å være god i senga handler ikke om å få mange til sengs, men å få de du har fått til sengs til å komme løpende tilbake for mer. Anonymkode: 1c119...b73 Hva slags type er du egentlig...?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #18 Skrevet 20. februar 2018 10 timer siden, eksentrisk skrev: Hva slags type er du egentlig...? En ærlig jente Anonymkode: 1c119...b73 1
petterm Skrevet 20. februar 2018 #19 Skrevet 20. februar 2018 På 19.2.2018 den 6.53, AnonymBruker skrev: Å være god i senga handler ikke om å få mange til sengs, men å få de du har fått til sengs til å komme løpende tilbake for mer. Anonymkode: 1c119...b73 Sikkert lett for en 20åring uten særlig sexuell erfaring å bare bestemme seg for å bli en superelsker.. Sex handler mye om kommunikasjon, spesielt at hun tør å si hvordan hun vil ha det, eller i alle fall at hun signaliserer hva som funker. Det som funker for en funker ikke nødvendigvis for andre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå