AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Hei. Jeg er (var?) sammen med en mye eldre mann. Vi begge kommer fra forhold hvor vi begge har blitt litt preget (han med selvbildet og å knytte seg) og jeg med en stor trang for bekreftelse. Pga dette har det vært en del diskusjoner,, aldri krangling, men jeg da, har feks tatt opp med han at jeg synes han gir meg veldig lite bekreftelse når vi ikke er sammen. Han er som sagt en del eldre og vi har da litt ulike måter å kommunisere på. Vi har likevel vært innstilt på at vi skal lære hverandre å kjenne og at dette er noe som vil bli bedre med tiden. På søndag fikk jeg høre av ei venninne at han hadde danset ganske "dirty" med ei han rotet med for en god stund tilbake. Dette var like etter vi fikk kontakt og hadde i utgangspunktet ikke noe å bety for meg. Men jeg fortalte han hva venninna mi sa på en litt ertete måte da, var ikke sur eller noe. Så svarte han være bare med et smilefjes. Jeg ble litt sånn.. "okei?". Så plutselig skyter han løst om hvor lei han er, at dette var før vi møttes og det var ikke måte på. Så dro han opp at siden jeg hadde sperret veggen min på Facebook på bursdagen min (liker ikke oppmerksomhet på bursdagen min, av personlige grunner), og at da skjulte jeg sikkert noe. Etter det har jeg ikke hørt særlig fra han. Jeg unnskyldte meg for at jeg nevnte det med hun jenta og at jeg vet at jeg ikke er den enkleste å være sammen med osv. Han bare "slutt.. bedre vi snakker og ikke skriver". Jeg svarte på det men han ignorerte meldingen. Jeg sendte han flere meldinger på Facebook som han bare ignorerte. Ble så provosert at jeg satte på "blokker meldinger fra denne personen". Da fikk jeg en sms om vi skulle ringes senere, at han hadde vært på BUP med barnet (litt problemer) og at telefonen hadde knust. Men han ringte aldri. Så jeg sendte en melding og sa at jeg var skuffet. Men da fikk jeg som svar at han satt i et møte ifht jobb og skulle ringe etterpå. Noe han aldri gjorde. Så jeg sendte en melding og skrev at han i det minste kunne gi meg en forklaring eller en avslutning dersom han ikke ville mer, og at jeg synest at dette er skikkelig vondt. Å bare kutte meg ut på den måten. Dette sendte jeg i dag tidlig og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra han.. jeg var så dum at jeg blokkerte han på Facebook i dag, fordi jeg følte meg så utrolig avvist og dum. Vi har ei felles venninne og hun sa at han ikke har åpnet snap fra henne i dag, noe som er ulikt han. I følge henne er han pålogget på messenger nå og da. Jeg føler meg så utrolig dritt.. dette er så brutalt og helt uutholdelig. Å sitte og ikke få noe svar eller forklaring, han har bare kuttet tvert kontakt. Hvorfor og hvordan kan man gjøre noe slikt? Hvorfor ikke bare si at han ikke vil mer? Han har i tillegg møtt barna mine så dette er bare helt forjævlig. Noen råd? Anonymkode: 94f93...7f5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Forstår det føles ille nå, men gi det et par dager, så snakker dere nok sammen igjen og skværer opp og får en bedre avslutning på dette. Anonymkode: 7b4e1...239
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 Ville bedt han dra til helvete og ellers skaffe seg en psykolog om han tok kontakt. Anonymkode: 9140c...fea
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår det føles ille nå, men gi det et par dager, så snakker dere nok sammen igjen og skværer opp og får en bedre avslutning på dette. Anonymkode: 7b4e1...239 Tror ikke det kommer til å skje.. Har fortsatt ikke hørt noe, og han har ikke åpnet snappene til bestevenninnen min engang enda snappoengene hans har steget mye, så det er tydelig at han har kuttet kontakt og unngår alt som har med meg å gjøre.. faen så brutalt. Ts Anonymkode: 94f93...7f5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville bedt han dra til helvete og ellers skaffe seg en psykolog om han tok kontakt. Anonymkode: 9140c...fea Det kommer jeg til å gjøre om han tar kontakt ja, selv om jeg tviler på at det komme til å skje.. Ts Anonymkode: 94f93...7f5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Tenker at du bare har godt av å være alene en stund og jobbe med deg selv. For det du beskriver av din oppførsel så må det være utrolig slitsomt å være med deg, men også utrolig slitsomt å være deg. Anonymkode: db850...2ec 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du bare har godt av å være alene en stund og jobbe med deg selv. For det du beskriver av din oppførsel så må det være utrolig slitsomt å være med deg, men også utrolig slitsomt å være deg. Anonymkode: db850...2ec Han er ikke stort bedre selv, bare så det er sagt. Jeg har måttet deale med kompleksene hans og evig usikkerhet og mas om det, pluss at han har blitt fort mistenksom på om jeg har møtt noen andre osv. Hadde skjønt reaksjonen hans dersom jeg hadde vært utro eller gjort noe skikkelig ille, men på søndag kom jeg bare med kommentar på en spøkefull måte ikke på en anklagende eller sur måte. Så jeg skjønner ikke. Ts Anonymkode: 94f93...7f5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 For en drama-jente du er! Lær deg ordentlig kommunikasjon. Ring ham fremfor å sende SMS. Og slutt med den barnslige blokkeringen. Voks opp! Anonymkode: 3acbd...234 7
Gjest supernova_87 Skrevet 15. februar 2018 #9 Skrevet 15. februar 2018 Okei, ja, ustabil kommunikasjon, ignorering og drama men GHOSTING er det ikke. Ghosting er at det plutselig blie fullstendig stille, ikke et pip, umulig å få kontakt, ingen som tilsynelatende leser meldingene en gang og man vet ikke om personen lever en gang! Og her må du selv ta på deg en del av skylden på dramaet. Jeg synes ikke dette høres ut som et godt forhold, eller noe å holde fast i. Dere må begge se på dere selv og finne en slags trygghet. Bearbeide og komme over de tidligere svikene, bli trygg på hva dere selv fortjener.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Jeg tenker at du har ikke så mye stolthet. Når han påstod at du skjulte noe mtp. bursdagen din, så var det tåpelig av han. Du burde ikke være den som tar kontakt når han oppfører seg tåpelig. Men du er jo etter han hele tiden. Da virker det som du ikke har særlig selvrespekt. Likedan med blokkering. Det virker som du ikke har kontroll på deg selv. Beklager at jeg sier det. Men du må bare lære deg å telle til 100 for å roe deg ned. Anonymkode: 34fcb...f78 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du har ikke så mye stolthet. Når han påstod at du skjulte noe mtp. bursdagen din, så var det tåpelig av han. Du burde ikke være den som tar kontakt når han oppfører seg tåpelig. Men du er jo etter han hele tiden. Da virker det som du ikke har særlig selvrespekt. Likedan med blokkering. Det virker som du ikke har kontroll på deg selv. Beklager at jeg sier det. Men du må bare lære deg å telle til 100 for å roe deg ned. Anonymkode: 34fcb...f78 Jeg tok ikke noe mer kontakt før han ringte meg. Han latet som han ikke hadde hatt mobil og latet som ingenting. Spesielt. Men ja, du har rett i det, jeg har ikke mye kontroll på meg selv når jeg blir sint, derav blokkeringen. Skal ta til meg rådet ditt og begynne å telle til 100 🙈 Ts Anonymkode: 94f93...7f5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 Angående blokkering, du er ikke alene om det🙄 Anonymkode: e489a...be3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Angående blokkering, du er ikke alene om det🙄 Anonymkode: e489a...be3 Godt å høre 😂 Anonymkode: 94f93...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå