AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Noen som vet hvor lang tid det tar før man hører noe om man får det forlenget? Ventet i nesten 4 uker nå. Anonymkode: 2cc9e...d83
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor lang tid det tar før man hører noe om man får det forlenget? Ventet i nesten 4 uker nå. Anonymkode: 2cc9e...d83 Det kan variere veldig, gå inn på nav og sjekk hvor lang saksbehandlingstid det er, ganske sikker på at det ikke er over 8 uker. Anonymkode: 0b740...27f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Lurer jeg og på. Nå når den nye digitale aktivitetsplanen kom står det plutselig at jeg ikke er mottaker av AAP lengre. Og at en søknad er under behandling. Blir den behandlet på nytt for hver aktivitetplan? Og det skal liksom ta 8 uker hver gang? Hva skal man gjøre i mellomtiden da?Uten penger? Anonymkode: 3355f...cdf
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Trodde det skjedde automatisk jeg? Alltid gjort det hos meg og samboeren min iallefall. Skjedde automatisk nå i starten av februar ogsåAnonymkode: c2521...7d0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde det skjedde automatisk jeg? Alltid gjort det hos meg og samboeren min iallefall. Skjedde automatisk nå i starten av februar også Anonymkode: c2521...7d0 Nei jeg fikk brev nå i dag faktisk, et nytt vedtak om forlengelse av AAP. Så de går gjennom aktivitetsplanene og ser om du fortsatt har grunn til å få AAP. Tok i underkant av 2 uker da, de gjør det mellom to utbetalinger. Anonymkode: 3355f...cdf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå