Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har kommet i en litt kinkig situasjon!. Idag så sendte roser til ei jeg liker veldig godt, har likt ho en veldig godt en veeldig lang stund, og kjent ho så lenge jeg kan huske, og denne blomsterbuketten sendte jeg som anonym avsender, tenkte siden det var valentinesday og greier att det kunne være en fin ting og gjøre, bare for å vise att noen setter pris på ho og liker ho veeeldig godt, men bare ikke sette navnet mitt på og sende som anonym.

Men senere på kvelden idag fikk jeg melding om det var jeg som hadde sendt blomster, og her kommer problemet!. Jeg har veldig lyst til og si ja, men jeg tørr ikke for jeg er redd for svaret jeg kommer til å få tilbake, selvom det værste svaret jeg kan få er å bli avvist!.

så jeg trenger rett og slett tips å hjelp til hva jeg bør gjøre og si videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for å være ærlig har jeg ikke akkurat utseendet med meg, og ho er noe av det peneste på 2 bein!.

Skrevet

Jeg synes du skal si det til henne. Hvorfor sendte du blomstene, om du ikke ønsker å oppnå noe? Om du ikke tør å ta steget med å fortelle henne, burde du la henne være. Ettersom hun tenkte det kunne være deg så vet hun nok at du liker henne, hvorfor ikke bare si det?

Anonymkode: 4edef...c8b

Skrevet
4 minutter siden, Shubbidua skrev:

Hei. 

Har kommet i en litt kinkig situasjon!. Idag så sendte roser til ei jeg liker veldig godt, har likt ho henne veldig godt en veeldig lang stund, og kjent ho  henne så lenge jeg kan huske, og denne blomsterbuketten sendte jeg som anonym avsender, tenkte siden det var valentinesday og greier att det kunne være en fin ting og gjøre, bare for å vise att noen setter pris på ho henne og liker ho henne veeeldig godt, men bare ikke sette navnet mitt på og sende som anonym.

Men senere på kvelden idag fikk jeg melding om det var jeg som hadde sendt blomster, og her kommer problemet!. Jeg har veldig lyst til og si ja, men jeg tørr ikke for jeg er redd for svaret jeg kommer til å få tilbake, selvom det værste svaret jeg kan få er å bli avvist!.

så jeg trenger rett og slett tips å hjelp til hva jeg bør gjøre og si videre?

Jeg har rettet opp for deg. "Ho" er nynorsk og ellers dialekt. Dialekt er ikke tillatt på KG. Du har mange andre feil, men dem kan du finne selv.

Lykke til med eventuell date, da! :)

Anonymkode: ee148...308

Skrevet

Si at det var deg! Du kan bli avvist, men det kan også ende opp som en veldig romantisk historie til barnebarna deres. Hvem vet? :nigo:

Anonymkode: 21044...c0f

Skrevet

Du må selvfølgelig si ja! Det er et godt tegn at hun spør deg, for da vet du hvertfall at hun ikke dater andre menn for da hadde hun jo trodd det var fra noen av de.

Anonymkode: 124c1...e86

Skrevet

Si at det var deg ☺️ Bare si at du syntes hun fortjente blomster. Heia heia, lykke til 😃

Anonymkode: 0667b...629

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må selvfølgelig si ja! Det er et godt tegn at hun spør deg, for da vet du hvertfall at hun ikke dater andre menn for da hadde hun jo trodd det var fra noen av de.

Anonymkode: 124c1...e86

Sånn heeelt realistisk sett tror jeg ikke nødvendigvis det er et godt tegn, dessverre. Om jeg hadde vært forelska i en fyr og håpet blomstene var fra han, hadde jeg aldri tørt å spørre han direkte om det. Hadde jeg derimot hatt en venn jeg kanskje trodde var hypp på meg, men som jeg ikke hadde noe annet en vennskapelige følelser for, hadde det ikke kostet meg en kalori å spørre.

Anonymkode: 50685...917

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har rettet opp for deg. "Ho" er nynorsk og ellers dialekt. Dialekt er ikke tillatt på KG. Du har mange andre feil, men dem kan du finne selv.

Lykke til med eventuell date, da! :)

Anonymkode: ee148...308

Pirkepetter...

Anonymkode: 5ffaa...1f0

Skrevet

Mann her. Jeg synes du skal si det. Å bare gå rundt i vennefella i årevis vil ikke dra ting i din retning uansett.  Du trenger ikke tømme hjertet ditt helt, men som noen andre sa; si at du liker henne godt, og at hun fortjener det. Det kan bli kleint, men du har i hvertfall gjort noe. Hun så nå i det minste på deg som en potensiell avsender. 

Anonymkode: d9ab4...f75

Skrevet

Si det :) Ja, du kan bli såra, men isåfall vet du at det ikke er aktuelt med noe mer og kan gå videre. Lykke til!

Anonymkode: 6e13d...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...