AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Altså i bioen. Som ung kvinne vet jeg liksom ikke hva jeg skal skrive der, eller om jeg skal skrive noe i det hele tatt. Hva foretrekker menn å finne der? Anonymkode: 76920...caf
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Stort sett ingenting. Anonymkode: 00880...12a
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 "Kun ute etter noe seriøst. Liker xxx , xxx, og xxx og å drive med xxxx. Er ferdig med å feste og dra på byen og ønsker en mann som også er det " har jeg i min. Overraskende mange menn som matcher og hevder de er seriøse. Og såklart en del som har valgt å matche og later som de overså det helt , men jeg sørger for å spørre alle matcher ganske raskt hva de er ute etter og ønsker i livet sitt pr nå så jeg får fort luket ut de useriøse. Anonymkode: ac42a...3ba
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 En setning om hva du studerer/jobber, en setning med interesser og kanskje en setning med hva du er ute etter Anonymkode: 6c5bf...2fc
Mars Quirinus Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Og så må du alltid huske å slutte med: «La oss slette Tinder sammen»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå