Gå til innhold

Kan laser redusere porer og søkk på nesa eller hva funker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store porer på nesa jeg vil bli kvitt :( Allerede brukt glycol syre 10% i et år uten langvarig effekt. Noe renere porer men ikke mindre.
I tillegg har jeg noen "hull" som ser ut som at jeg har hatt nesepiercing, som kommer av kvisepopping med nål i ungdommen, som er mye dypere enn en pore som jeg også vil minske synligheten av. Har også et par sånne søkk/hull over leppen :( Kunne tatt hudtransplantasjon om det hadde funket, men det finnes jo ikke til sånt.

Hva fungerer egentlig? Såvidt jeg skjønner er dermaroller ikke for nesen og nesevinger. Vurderer laser, noen som vet?

Anonymkode: b4db8...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niacinamid, BHA-syre, retinol. Men perfekt blir det ikke. Noen store porer er sprengt ut og ødelagt. 

Anonymkode: b7373...c52

• Liker 1
Skrevet

Beklager, jeg har ikke noen mirakelråd, men samme problem selv, hater det! Mitt største kompleks :(

Anonymkode: 2409b...6f9

Skrevet
På 14.2.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Jeg har store porer på nesa jeg vil bli kvitt :( Allerede brukt glycol syre 10% i et år uten langvarig effekt. Noe renere porer men ikke mindre.
I tillegg har jeg noen "hull" som ser ut som at jeg har hatt nesepiercing, som kommer av kvisepopping med nål i ungdommen, som er mye dypere enn en pore som jeg også vil minske synligheten av. Har også et par sånne søkk/hull over leppen :( Kunne tatt hudtransplantasjon om det hadde funket, men det finnes jo ikke til sånt.

Hva fungerer egentlig? Såvidt jeg skjønner er dermaroller ikke for nesen og nesevinger. Vurderer laser, noen som vet?

Anonymkode: b4db8...13d

Hvorfor skal ikke den brukes på nese?

Anonymkode: 78b81...e5a

Skrevet

Søkk etter arr kan fylles med Restylane eller lignende filler. 

Anonymkode: 43a14...9aa

Skrevet

Har dere bilder, nærbilder av hvordan dere/huden deres ser ut?

Anonymkode: 2cbd6...d0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...