AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg vil finne ut om kjæresten min er utro. Men jeg har ikke råd til en dedektiv og heller vil ikke gå inn på mobilen hennes. Noen som har tips? Anonymkode: 103f0...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 14. februar 2018 #2 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Gå fra ham.Tillit er det viktigste i et forhold. Eh.Fra HENNE :-) Endret 14. februar 2018 av NotNaomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Del Skrevet 14. februar 2018 Kvinner er ikke utro, det er det bare menn som er. Anonymkode: 29951...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Del Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Gå fra ham.Tillit er det viktigste i et forhold. Du leste ikke hva ts skrev gjorde du ? "Jeg vil finne ut om kjæresten min er utro. Men jeg har ikke råd til en dedektiv og heller vil ikke gå inn på mobilen hennes " Anonymkode: 29951...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 14. februar 2018 #5 Del Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du leste ikke hva ts skrev gjorde du ? "Jeg vil finne ut om kjæresten min er utro. Men jeg har ikke råd til en dedektiv og heller vil ikke gå inn på mobilen hennes " Anonymkode: 29951...a43 Jo jeg leste. Og har ikke forandret mening akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Del Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Jo jeg leste. Og har ikke forandret mening akkurat. tydeligvis ikke siden du antok at det var han. Anonymkode: 29951...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Del Skrevet 14. februar 2018 -spørre henne Anonymkode: d22c6...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Del Skrevet 14. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er ikke utro, det er det bare menn som er. Anonymkode: 29951...a43 Selvfølgelig er kvinner også utro. Nabo dama stikker innom meg omtrent 3 ganger i uken fast for å suge meg før henne går til middag bordet med mannen og familien. Anonymkode: 103f0...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Del Skrevet 14. februar 2018 Kjøp en gps man bruker på katter og putt i jakken eller hulrom på vesken hennes. Så kan du følge med på hun via app på egen mobil. Noe annet som kan gi deg en indikasjon er om hun bruker mye tid på å kommunisere med noen på nett eller mobil, smiler mye mens hun sitter å skriver, mister sexlysten, og går i surr med ting hun har fortalt deg, for eksempel om hun sier hun har vært hos Anja og du syntes det skurrer, så spør hun to uker senere om hvordan det gikk med Marita som hun besøkte for to uker siden, om hun følger opp og snakker om Marita løy hun når hun sa Anja, var hun hos Anja så vil hun si "hæ, marita, hun har jeg ikke snakket med, det var anja jeg var hos". Anonymkode: 8bd54...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Del Skrevet 14. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nabo dama stikker innom meg omtrent 3 ganger i uken fast for å suge meg før henne går til middag bordet med mannen og familien. Anonymkode: 103f0...65a Dream on asshole Anonymkode: 8bd54...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #11 Del Skrevet 14. februar 2018 Hvis dama blir aggressiv ved spørsmål om utroskap er det et klart dårlig tegn. Hvis hun i tillegg sørger for å holde mobilen sin skjult bør du ha all grunn til å være skeptisk. Ingen forskjell på mann og kvinne når det gjelder utroskap. Jeg ville ha gjort opp status på hvor glad dere er i hverandre og hvor flinke dere er til å sprenge seksuelle grenser sammen. Hvis sex betyr mye for dere og den biten ikke stemmer, da kan det helt klart være grunn til bekymring. Anonymkode: 0b678...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå